PŘÍPADOVKA: Inzerce na zbožácích je boj, který BiddingManager vyhrává. Bez ohledu na segment, ve kterém obchodujete

Inzerce na zbožových porovnávačích je nikdy nekončící boj. PPC aukce o přední pozice, ať už na detailu produktu, nebo ve fulltextovém vyhledávání, se odehrávají takřka v reálném čase. Hodnoty ceny za proklik, které v jednu chvíli nastavíte, už třeba za hodinu nestačí. Je to prostě nelítostný souboj o pozice a zákazníky. Proto čím dál víc e-shopařů využívá automatizované bidovací nástroje. A také proto se čtyři e-shopy Ruzovyslon.cz, Mujandilek.cz, Prirodnilekarna.cz a Charisma-shop.cz rozhodly vyzkoušet BiddingManager – naše biddingové rozšíření pro Zboží.cz i další srovnávače. Vyplatilo se?

Přečíst více

PŘÍPADOVKA: Performics a BiddingTools – Autobidding, jako zpestření cvičebního plánu i cesta ke zvyšování výkonu

Každý dobrý trenér hledá způsoby, jak zvyšovat výkon svých svěřenců. Hledal ho i Marek Neufus z agentury Performics, který spravuje zbožové porovnávače pro e-shop Bodyworld, a rozhodl se zpestřit cvičební plán e-shopu intenzivním autobiddingem. Jak se automatické bidování odrazilo na výkonech Bodyworldu?

Přečíst více

PŘÍPADOVKA: Jak agentury BiddingTools a Performics pro e-shop TPD.sk zvedaly obrat na Heureka.sk

„Na zbožácích NEZASPĚTE!“, radí Marek Neufus, správce kampaní na porovnávačích zboží v agentuře Performics. Jako správný senior specialista včas odhadl potenciál automatizovaného biddingu a rozhodl se ho s námi vyzkoušet. A spolupráce přináší ovoce. E-shop TPD.sk, který má agentura Performics ve správě, je toho důkazem. Meziroční nárůst obratu o 108 % a pokles PNO o polovinu mluví za vše.


 

Přečíst více

1 2 3