Support Day 2018 má náš support: S Máriem Roženským o konferenci o zákaznické péči

Věděli jste, že 80 % majitelů firem si myslí, že poskytují skvělou podporu pro své zákazníky, ale to samé si myslí pouze 8 % zákazníků? A víte, že získat novou objednávku od stávajícího zákazníka je 5-6krát levnější, než od toho nového? Možná by stálo za to zamyslet se, jestli o své zákazníky dostatečně pečujete. Možná by stálo za to vydat se 30. května do Pardubic na konferenci o péči o zákazníky Support Day.

Přečíst více

ROZHOVOR: Zaráželo mě, jak nevlídný je knižní byznys k zákazníkovi

V roce 2006 založil svůj první byznys a vede ho až dodnes, kdy jsou levneucebnice.cz jedním z největších on-line prodejců knih u nás. S panem inženýrem Vladimírem Slavíkem, zakladetelem e-shopu levneucebnice.cz, jsme si povídali mimo jiné o tom, jak z malého obchůdku s odbornou literaturou vybudoval velikána, který dlouhodobě určuje vývoj knižního trhu v ČR.

Přečíst více

Heureka Certifikace aneb Co potřebuji vědět, abych při testu uspěl

Už v březnu rozběhne Heureka další kolo certifikačních testů, které potvrdí vaše znalosti v oblasti správy Heureky. Co čekat od certifikačního testu, a co vám přinese školení, které testům předchází, nám řekla školitelka a autorka certifikačních testů Heureky Petra Mikulášková. Čtyři členové našeho BiddingTools týmu, úspěšní certifikovaní, vám navíc prozradí, na co si dát u testů pozor.

Přečíst více