Konec zobrazování údaje o distribuci výrobků na Heurece

U každého výrobku z kategorie elektroniky a domácích spotřebičů jste do teď na Heurece našli informaci, jestli pochází z oficiální české distribuce, z EU, ze země mimo EU, nebo není původ distribuce znám. Během srpna však došlo k ukončení zobrazování tohoto označení. E-shopy mohou místo toho využívat placený certifikát „Autorizovaný prodejce“.

Přečíst více

Jak zvýšit prokliky z Heureky? Nastartujte PPC režim

Každý e-shop chce navyšovat prokliky z Heureky, které míří na jeho web, a zároveň maximalizovat počet uskutečněných objednávek. Jednou z cest, jak si dopomoct k vyššímu trafficu z Heureky, je aktivní PPC režim. No a pokud to s Heurekou myslíte opravdu vážně, pak také aktivní práce s biddingem a jeho následná automatizace, neboli autobidding.

Přečíst více

Heureka Certifikaci nahradí Partnerský program

Jak to vypadá s Heureka Certifikací? Heureka musela v posledních měsících čelit spoustě zvídavých dotazů k projektu certifikace ze všech stran. Po měsících vyjednávání a příprav přichází s konečným verdiktem. Heureka Certifikace nadobro zaniká a nahrazuje ji nový Partnerský program pro agentury, freelancery a bidovací nástroje. Co všechno se mění, a co by vás mělo zajímat?

Přečíst více

1 2 3 4 7