Všechno se teď logicky točí kolem Vánoc. I náš pravidelný výčet novinek ze světa zbožáků je jich plný.
Registrace do ShopRoku 2019 spuštěny
V pondělí 2. 12. odstartovala tradiční soutěž mezi českými e-shopy – ShopRoku 2019.
Heureka vyhlásí tradičně 3 ceny – Cenu kvality, Cenu popularity a Cenu Heureky. Registrační formuláře a bannery pro podporu hlasování najdete na stránkách soutěže.
► Více o registraci, hlasování a soutěži
Vánoce na Heurece bez Garance doručení do Vánoc mají ulevit dopravcům a podpořit využívání výdejních míst
I letos proběhne předvánoční šílenství bez Garance dodání do Vánoc, na kterou jsme byli v minulosti na Heurece zvyklí.
Rozhodnutí padlo na základě zkušeností z loňských let a také aktuálních informací z trhu. Využívání výdejních míst není spojeno s takovým tlakem na konkrétní čas doručení.
Heureka nechce slibovat věci, které záleží na mnoha okolnostech, proto na Heurece proběhnou Vánoce bez Garance dodání do Vánoc.
Jak si nastavit výdejní místa, aby se na Heurece u vašich nabídek správně zobrazovala, jsme dopodrobna popisovali u nás na blogu (čtěte zde). Stručně se o tom zmiňuje i Heureka na svém blogu.
► Přejít na Heureka blog a číst o nastavení výdejních míst
Jak se daří Heurece doma a jak v zahraničí?
Na tuhle i mnohé další otázky odpovídal šéf Heureky, Tomáš Braverman v rozhovoru pro server czechcrunch.cz.
Seznam.cz: Před Vánoci bude rušno hlavně v externích výdejních místech
Čeští zákazníci, kteří letos budou objednávat vánoční dárky online, plánují masivně využít tzv. externí výdejní místa.
Zdroj: blog.seznam.cz
Vyplývá to z průzkumu společnosti Seznam.cz, ve kterém to uvedlo 70 % dotázaných.
► Podívat se na výsledky průzkumu
Seznam.cz: Potraviny se budou na Vánoce nakupovat online hlavně v Praze
Prostřednictvím internetu se budou letos na vánoční svátky nakupovat nejen dárky, ale i potraviny. Zatím se k tomu chystá zhruba desetina dotázaných. V Praze chce ale na Vánoce a Silvestra tímto způsobem nakupovat víc jak čtvrtina respondentů průzkumu společnosti Seznam.cz.
Zboží.cz radí, jak na poslední chvíli připravit kampaň na Vánoce
Zboží.cz přináší e-shopům krátký soupis nejdůležitějších věcí, které doporučuje v předvánočním období neopomenout, a zároveň jdou rychle napravit.
► Číst tipy na kampaň na poslední chvíli
Knihovna videonápověd od Zboží.cz postupně roste
Nastavení výdejních míst, nastavení dopravy, nastavení aukce podle prodejních cen, nastavení doručení do Vánoc – to jsou jen některé úkony, které vám Zboží.cz ukazuje ve svých videonávodech. Knihovna instruktážních videí postupně roste.
► Podívat se na instruktážní videa
Rady formou videa sdílí i Heureka
Na Youtube kanále Heureka Business minulý týden přibyla další videa, která vysvětlují základní pojmy a úkony při správě Heureky.
Nové kategorie na Zboží.cz
Pravidelný přehled změn v produktové databázi Zboží.cz. V předešlých měsících se 6 kategorií přesunulo nebo změnilo název a vzniklo 22 úplně nových kategorií.
Rychlý přehled novinek na Zboží.cz
Ve vybraných kategoriích si nejprodávanější produkty vysloužily zelený štítek TOP.
U některých výrobků najdete srovnání parametrů konkrétního produktu s průměrem v rámci příslušné kategorie.
Úprav se dočkaly i parametry, které se používají pro filtrování při vyhledávání. V cca 250 nejnavštěvovanějších kategoriích Zboží předpřipravilo nejpoužívanější filtrování uživateli.
Zdroj: blog.seznam.cz
Ostravský e-commerce podzim
Listopad odstartoval už tradičním MarketingONem a skončil ještě tradičnějším Barcampem. My jsme si k tomu přidali ještě nesmrtelný 69. IM sraz o zákaznické podpoře s Máriem Roženským. Ostrava žije onlinem a je to dobře.