Zbožový srovnávač Heureka.cz spouští podzimní kampaň na propagaci Heureka Košíku. V sérii on-line videí poukazuje na výhody nákupu zboží prostřednictvím tlačítka Koupit.
Tlačítko Koupit
Jedná se o speciální službu pro obchody zapojené do programu “Ověřeno zákazníky”. Tlačítko Koupit, neboli Heureka Košík, je v tomto případě zprostředkovatelem transakce e-shopu. Výhodou je, že obchody zapojené do Heureka Košíku systém intuitivně zobrazuje na TOP pozici. Na všechny nákupy uskutečněné přes Heureka Košík se také vztahuje Garance nákupu.
Troufalá kampaň
Heureka.cz připravila video kampaň, která odstartovala v pondělí 17. října a poběží jak na jejich YouTube kanále, tak i v jiných médiích. Prostřednictvím nových videí Heureka apeluje na to, jak je pro konečné zákazníky výhodné nakupovat přes jejich rozhraní.
Užitečnost Heureka Košíku je pro většinu e-shopů na Heurece velmi citlivé téma, a proto si na danou kampaň utvořte vlastní názor. Aby e-shop dokázal s přesností říct, zda má pro něj Heureka Košík smysl, musí jej vyzkoušet. Nám se během měření podařilo zjistit, že většině e-shopů přináší větší zisk než v situaci, že by jej neměly. Výhodný je zejména pro startující e-shopy.
Máte jiné zkušenosti? Co si o Heureka Košíku a kampani myslíte vy? Budeme vděční za každý postřeh.