Už skoro půl roku jede BiddingTools i na slovenské Heurece a daří se mu výborně. Potvrzují to, jak naši klienti, třeba BezvaSport.sk, tak čísla, která jsme za tu dobu nashromáždili.
BezvaSport.sk je obchod se sportovním zbožím, který nabízí oblečení, obuv a vybavení všech nejpopulárnějších značek. Není to žádný bezvýznamný garážový shop, takže nás zajímalo, jak si s BiddingToolsem na Slovensku vede.
Srovnávali jsme meziročně, konkrétně srpen 2015 (bez BiddingTools) vs. srpen 2016 (po zavedení BiddingTools), ale i meziměsíčně – červenec vs. srpen 2016 – tedy před a po nastartování nástroje BiddingTools.
Meziročně je nejmarkantnější nárůst obratu o bezmála 80 % při současném snížení PNO až o 58 %. „Jako dobrý,“ říkáme si, „a jak to dopadlo meziměsíčně?“ Meziměsíčně, tedy hned po nastartování BiddingTools, jsme zkrouhli náklady až o 43 % a nakopli obrat o celých 21 % nahoru.
Takže až se nás příště budete ptát, jestli „robíme aj slovenskú Heureku?“ Tak můžeme s klidem říct, že „Hej, robíme a ide nám to dobre, pozrite sa sami.“
A co vy, inzerujete i na slovenské Heurece? Jste spokojení se svými výsledky?
Případové studie