Seznamte se, BiddingManager! – 5. díl – Fakturační údaje a fakturace

Téma nepříliš populární, ale přesto nezbytné. Ano, fakturace a všechny nutnosti s ní spojené! Nebojte, my vám v dnešním článku nic fakturovat nebudeme. Naopak bychom vám zdarma rádi poskytli pár informací k nezaplacení.


Fakturační údaje

Patříte k zákazníkům BiddingManageru nebo se k nim chystáte přidat? Pak nám při přechodu z testovacího období do verze placené o sobě budeme muset prásknout pár důležitých informací.

Ještě než vypíšeme, co všechno nám o sobě vypíšete, musíme vás ujistili, že veškeré údaje jsou u nás v bezpečí. Přistupují k nim jen osoby pověřené a důkladně prověřené v souladu se všemi platnými zákony a normami. Tak a teď k věci.

Jaké údaje zpracováváme a proč?

  • Název společnosti – ať víme, s kým máme tu čest
  • E-mail – slouží pro přihlášení do rozhraní nástroje BiddingManager a pro následnou komunikaci
  • Telefon – dává nám možnost rychle vás kontaktovat v případě, že se vyskytne něco neočekávaného nebo nestandardního
  • IČ – je zkrátka povinné políčko
  • DIČ – jen v případě, že jste plátci DPH
  • Adresu pro fakturaci – bez toho to prostě nejde. Adresa nemůže chybět na žádné správné faktuře

 

Fakturační údaje

 

Fakturace probíhá strojově a zcela automaticky. Proto si před uložením údaje ve formuláři pořádně zkontrolujte, aby pak byla vygenerovaná faktura správná. Ušetříte tím sobě i nám čas, který bychom strávili společnými úpravami.

A jelikož je čas drahá komodita, přidali jsme jednu speciální funkcionalitu. Stačí, když zadáte pouze existující IČ a veškeré ostatní údaje se automaticky stáhnou z obchodního rejstříku a ve formuláři vyplní.

Ve výsledku stačí, když zadáte 8 číslic z IČ a my už se o zbytek postaráme. A funguje to jak proč Česko, tak pro Slovensko. Je to praktický zlepšovák, ale raději to před uložením vždycky ještě zkontrolujte. Sichr je sichr.

Fakturace pod drobnohledem

Dost bylo řečí o tom, co potřebujeme vědět my. Pojďme si říct, co potřebujete vědět vy. Takže, jak naše služby fakturujeme?

Položky do fakturace se v systému generují automaticky dle aktivních služeb, vždy na začátku nového měsíce. Veškeré využívané služby tedy platíte zpětně, za předchozí měsíc. Pro ještě lepší upřesnění: fakturu za měsíc červen vám vystavíme k prvnímu dni v měsíci červenci.

Nejste si jistí, co vám budeme na začátku následujícího měsíce fakturovat? V rozbalovací nabídce pod vaším emailem je sekce PLATBY, tam máte všechny informace k dispozici. Pokud náhodou najdete něco, co tam podle vás nepatří, třeba služby, které nevyužíváte, určitě nám dejte vědět. My to vše urovnáme.

 

Platby

 

Fakturované částky se v BiddingManageru liší dle jednotlivých balíčků, které využíváte. Základní cena je stanovena na základě velikosti produktového feedu a je fakturovaná za každý srovnávač. Auto-bidding pak účtujeme za každých 50 produktů zvlášť, a to maximálně do výše 300 produktů na srovnávač.

Je tedy zcela na vás, jak si balíček sestavíte. Důležité je, abyste věděli, že balíček se vždy vztahuje k jednomu účtu na srovnávači. Přesné částky jsou k dispozici v ceníku na webu BiddingManager.

Faktury zasíláme elektronicky na emailovou adresu uživatele, který je v BiddingManageru veden jako majitel eshopu. Majitele eshopu si nastavíte přímo v rozhraní nástroje v sekci NASTAVENÍ a SDÍLENÍ PŘÍSTUPU KE SROVNÁVAČI.

 

Nastavení údajů

Sdílení přístupu

 

A jak to udělat, když chcete majitele změnit? Jednoduše vyplníte kolonku NASDÍLET, kde uvedete email nového majitele (osoby, na kterou se mají faktury generovat) a kliknete na přidat PŘIDAT UŽIVATELE. Hned nato se napravo vedle tabulky objeví možnost PŘEDAT VLASTNICTVÍ, tu tedy zvolte.

 

 

E-maily se prohodí a další faktury půjdou na přiřazený e-mail. Nebojte, tím, že předáte vlastnictví se pro vás nic nemění. Dalších uživatelů, kteří mají ke srovnávači přístup se změna nedotkne.

A ještě jedna důležitá rada na závěr! Toto nastavení je nutné provést u všech srovnávačů zvlášť, tak na to prosím nezapomeňte.

Abychom nemluvili jen o placení. BiddingManager nabízí každému z vás čtrnáct dní testování zdarma. Takže pokud jste nástroj ještě nevyzkoušeli, neváhejte a pojďte mu dát šanci! Třeba si ho zamilujete natolik, že se stane nedílnou součástí vaší inzerce na zbožových srovnávačích.


SERIÁL Seznamte se, BiddingManager: