Skrytá tajemství filtrování v BiddingManageru

Tereza Hanzelková

Filtrování vám umožňuje vyhledávat a optimalizovat produkty, které jsou pro vás klíčové. Využívejte funkci filtru naplno. Krok po kroku vás provedeme jeho možnostmi a prozradíme, jak filtr nastavit.

Možnosti filtrování

Statistiky v BiddingManageru jsou rozdělené do tří základních úrovní (kategorie, výrobce, produkt), ve kterých můžete hledat a filtrovat produkty, dle vámi zvolených kritérií. Díky této funkci máte možnost zaměřit se na produkty, které mohou být pro váš business na zbožácích klíčové. Které to jsou? Přečtěte si v článku Jak na BiddingManager, aby přinášel to, co má. Zisky.
Vyfiltrované položky si navíc můžete pod vlastním názvem uložit, abyste je pro následnou kontrolu měli připravené. Nebudete se tak zbytečně okrádat o čas při opětovném filtrování již jednou hledaných a optimalizovaných produktů.

Filtrujte, cokoliv vás napadne

Produkty můžete filtrovat dle vámi definovaných podmínek, které lze vyčíst z dat posílaných v XML feedu. Jedná se o elementy jako je název produktu, ITEMID produktu, dostupnost, rozdíl v ceně, aktuální CPC a nespočet dalších. Filtr je možné sestavit i z více podmínek najednou.

Jak to všechno nastavit?

Tlačítko „FILTR“ najdete v sekci „Bidding“ u vybraného zbožového srovnávače (Heureka.cz, Heureka.sk, Zboží.cz), hned nad tabulkou se statistkami.


Nejprve v kolonce „Hledat v:“ určete, na kterém stupni chcete produkty filtrovat. Jak jsme zmínili na začátku, může to být na úrovni kategorií, výrobců nebo produktů. Poté už se soustřeďte na volbu vámi vybraných podmínek.

Př. Hledat v: produktech, podmínka: název kategorie obsahuje „parfémy“ a zároveň cena produktu je větší než 500 Kč. Filtr si rovnou uložte kliknutím na „ULOŽIT A APLIKOVAT FILTR“, třeba jako „parfémy s cenou nad 500 Kč“. Kdykoliv budete chtít tyto produkty zkontrolovat nebo se k nim vrátit, najdete je mezi uloženými filtry.

Abyste si usnadnili práci a nemuseli nastavovat každý produkt zvlášť, zatrhněte si ve vyfiltrovaném seznamu položek produkty, které chcete nastavit a zvolte „VYBRANÝM NASTAVIT“.

Poté už postupujete stejně jako při nastavování globální strategie nebo nastavení na úrovni jednotlivých kategorií, výrobců, produktů.

Stále v tom máte tak trochu hokej? Využijte našich individuálních konzultací pod vedením biddingových expertů. Projdeme s vámi to, co vám není zcela jasné, a pomocí sdílené obrazovky vám vše s úsměvem ukážeme a dovysvětlíme.
Archiv BiddingManageru

Newsletter

KONTAKT

+420 800 77 99 77
PO – PÁ: 8:00 – 16:00

info@trayto.com

ADRESA

trayto a.s.
Janáčkova 3277/22a
702 00 Ostrava
Ukázat na mapě