BiddingNews #10/2020: Zboží zdražuje prokliky a další novinky na zbožácích, Zásilkovna spouští Z-boxy, Amazon zavádí platby otiskem dlaně

Šárka Dzidová

S blížící se vánoční sezónou se vyrojily novinky nejen z prostředí porovnávačů zboží, ale také byznysu. Jak vyladit kampaně na srovnávačích, aby vám naskakovaly objednávky, na co si dát pozor u nastavení způsobů doručení, jaký je vývoj e-commerce v globálním měřítku a který hráč nově vstoupil do onlinu? Vše se dozvíte v novém díle našich e-commerce novinek. 
 

Zbožáky

Heureka: Spuštěné kategorie a plánované content změny v měsíci říjnu
Měsíc říjen je opět ve znamení rozšiřování sekce ochranných pomůcek. Dozvíte se, které sekce projdou úpravou, a které Heureka chystá spustit. 

Prostudovat content změny na Heurece
 

Inovace služby Měření konverzí na Heurece
Služba Měření konverzí na Heureka.cz a Heureka.sk prošla inovací. Nově do měřícího kódu přibyl tag ITEM_ID, který stačí dát do již implementovaného scriptu. Přidání ITEM_ID do kódu je prozatím nepovinné.

Jak upravit měřící kód
 

Odpovědi na nejčastější dotazy ohledně Heureky
Máte v hlavě plno otázek a neznáte na ně odpověď? Nebo si z něčím nevíte rady? Heureka pro vás připravila článek, kde se dozvíte odpovědi na 20 nejčastěji kladených otázek. Možná tam najdete odpovědi právě na ty vaše.

Přečíst odpovědi na nejčastější dotazy
 

Ceník prokliků na Zboží sezónně zdražuje
V období od 1.10. do 31.1. je za každý uskutečněný proklik do e-shopu ze služby Zboží.cz účtována minimální cena ve výši 0,60 – 3 Kč bez DPH (mimo vánoční sezónu je to 0,50 – 2,50 Kč).

Podrobný ceník prokliků

zboží.cz ceník prokliků
Zdroj: Zboží.cz
 

Nejčastější chyby při nastavení cen doprav na Zboží.cz
Vánoce se neúprosně blíží, proto je třeba zkontrolovat nastavení v účtech porovnávačů zboží. Na co si dát pozor u nastavení v rámci informací o doručení zboží se dočtete v na blogu Zboží.cz.

Jak správně nastavit informace o doručení
 

Vánoční příprava kampaní na Zboží.cz
Aby byly vaše nabídky na Zboží.cz lépe vidět a zároveň zaujaly zákazníky, připravilo pro vás Zboží.cz přehled tipů, které pomohou vaše nabídky zviditelnit.

Více o přípravě kampaně na Vánoce
 

Jak zlepšit zobrazení nabídek na Zboží.cz
Zboží ve článku na svém blogu vysvětluje, proč je důležité používat i nepovinné tagy jako je CATEGORYTEXT a PARAM a jak díky nim zlepšit své zobrazení v katalogu.

Přečíst článek o nepovinných parametrech
 

TIP: Dopárujte své produkty na srovnávačích ještě před vypuknutím vánoční horečky
Pomůže vám v tom naše služba Párování produktů. Nechejte si ZDARMA a bez závazků zaslat analýzu spárovanosti pro vás e-shop. 

➤ Více o analýze spárovanosti ZDARMA

FAVI: checklist pro kampaně
Co zkontrolovat a na co nezapomenout, pokud chcete efektivně inzerovat na Favi? To se dozvíte v přehledném checklistu, který si pro vás Favi připravilo. 

Podívat se na checklist
 

Byznys

Největší tempo rozvoje e-commerce nabrala Asie
Současná pandemie covidu-19 výrazně posílila on-line prodeje po celém světě a stala se katalyzátorem urychlení změn v obchodování. Rozmach e-shopů, které za nouzového stavu našly celou řadu nových zákazníků, je patrný zejména v Asii.

Číst o rozvoji e-commerce v Asii
 

Amazon spouští bionické platby otiskem dlaně
Amazon spustil ve svých prvních amerických obchodech systém Amazon One, pomocí kterého lze v obchodech platit jednoduchým přiložením dlaně. Od této novinky si slibuje nejen urychlení platebního procesu a menší fronty u pokladen, ale chce toto řešení pro široké možnosti využití nabídnout i třetím stranám.

Více o Amazon One
 

Zásilkovna má vlastní výdejní boxy
Nový projekt, který spustila Zásilkovna má za úkol, aby bylo vyzvednutí zásilky co nejjednodušší. Z-Boxy se ovládají přes mobilní aplikaci a díky solárním panelům mohou stát kdekoliv. Přes Z-Boxy bude možné zásilky nejen přijímat, ale i podávat.

Chci se dozvědět více

zasilkovna z-box

Zdroj: Czechcrunch.cz

Češi otevírají největší online tržiště ojetin v Evropě
Vybrat si ojetý vůz z Česka či ze zahraničí na pár kliknutí, nechat ho prověřit, pojistit a dovézt až před dveře. S touto propozicí přichází český automobilový startup Carvago. Nabídnout má až milion aut.

O novém tržisti s ojetinami
 

Heureka a její první startupová akvizice v Česku
Heureka získala 15% podíl ve společnosti Testuj.to, která vytváří testerské komunity a generuje ověřené recenze na nejrůznější produkty.Jde o její první startupovou akvizici v Česku. 

Více o akvizici
 

Zalando umožnilo lidem nakupovat módu z druhé ruky
Čím dál tím více lidí upřednostňuje nákup módy z druhé ruky. Tuhle možnost nákupu nově poskytl také e-shop Zalando. Dostupná je zatím pouze v Německu a ve Španělsku. 

Přejít do článku
 

Módní e-shop Answear představuje vlastní kolekci
Answear znovu uvádí svou originální kolekci. E-shop chce i přes pandemii pokořit loňské tržby o desítky milionů korun.

Originální kolekce Answear
 

iPrice, přední srovnávač jihovýchodní Asie s českou stopou
David Chmelař začal před pěti lety budovat obdobu tuzemské Heureky v Asii. iPrice loni zprostředkoval pět milionů transakcí a každý měsíc ho navštívilo přes 30 milionů uživatelů.
Více informací o úspěšném srovnávači se dozvíte na Czechcrunch.

Zjistit více o srovnávači iPrice
 

Simona Kijonková očekává tlak na snížení cen přepravy
Skupina Packeta očekává v příštích měsících větší důraz na snížení ceny v celém řetězci přepravy zboží v důsledku negativních dopadů pandemie na ekonomiku a růst nezaměstnanosti.

Více o cenách přepravy
 

COOP spustil vlastní e-shop s potravinami
Nová služba E-COOP je již v provozu a plánuje se zaměřit na regiony, jež jiní hráči často přehlížejí – menší města a vesnice.

O online supermarketu COOP
 

Podcasty

Z-Talks od Zásilkovny
Čtrnáctý díl oblíbeného Z-Talks s Radimem Roženkem je věnovaný online prodeji české značky Tescoma, která dnes působí již ve 100 státech.

Spustit 14. díl
 

Jak šéfka českého Googlu rozjela ajťáckou dráhu
Taťána le Moigne, šéfka českého Googlu, se rozpovídala o úplných začátcích své kariéry v IT sektoru. Informačním technologiím se věnuje přes 30 let a v České republice vybudovala pobočku jednoho z největších technologických gigantů na světě. 

Poslechnout podcast

Víte o dalších novinkách, které hýbou online světem? Nebo se něco velkého děje přímo u vás a myslíte, že bychom o tom měli napsat? Dejte nám o tom vědět na info@biddingtools.cz.
 
E-Commerce

Newsletter

KONTAKT

+420 800 77 99 77
PO – PÁ: 8:00 – 16:00

info@trayto.com

ADRESA

trayto a.s.
Janáčkova 3277/22a
702 00 Ostrava
Ukázat na mapě