BiddingNews #03/2020: Jak epidemie ovlivňuje prodeje, kdo bodoval v ShopRoku, co bude s plánovanými marketingovými akcemi a co se děje na zbožácích

V souvislosti s šířením koronaviru v Česku i ve světě se tržby z retailu přesouvají online a diametrálně se mění i chování spotřebitelů. Některá odvětví hlásí enormní nárůsty prodejů, jiní jsou na tom podstatně hůře. Marketingové akce probíhají bez publika, jiné se přesunují na pozdější termíny, další se ruší úplně. Pojďte se s námi podívat, co se ve světě zbožáků aktuálně děje.

Přečíst více

BiddingNews #02/2020: Biddingtools Group se mění na trayto, srovnávače Zboží a Heureka se vrátily ke standardním ceníkům, Glami zkoumalo módní trh

Únor byl bohatý na interní změny. Spojili jsme se s investiční skupinou ette a Biddingtools Group s.r.o. se tím mění na trayto a.s. Srovnávače Heureka i Zboží pracují na dalších vylepšeních a dobrou zprávou pro inzerenty bylo zlevnění prokliků, přesněji návrat ke standardním ceníkům.

Přečíst více

1 2 3 4 12