Bidding[Tools] Group: 2019 v číslech a v činech

Bilancování patří k novému roku jako k únoru Valentýn. Tak se pojďme ohlédnout za tím, co se nám v rámci celé skupiny Bidding[Tools] Group v roce 2019 povedlo.


2019 v číslech

V rámci celého balíku našich nástrojů a služeb byl rok 2019 rekordní. Když se podíváme na výsledky, sami se musíme štípnout, abychom uvěřili, kolik jsme našim klientům pomohli vydělat.
 

Celkový obrat na zbožácích za rok 2019
 

Našim Bidding[Tools] a Bidding[Manager] klientům jsme na zbožových porovnávačích Heureka.cz, Heureka.sk a Zboží.cz pomohli k celkovému obratu ve výši 1 972 155 904 Kč. Na kreditu přitom utratili 73 035 712 Kč.
 

Celkové náklady na inzerci na zbožácích za rok 2019

2019 v činech

Bidding[Tools]
Bidding[Tools] se naučil efektivněji párovat produkty. Vyvinuli jsme totiž vlastní párovací nástroj. Ten vám zdarma projde XML feedy produkt po produktu a vypracuje vstupní analýzu spárovanosti na srovnávačích Heureka.cz, Heureka.sk.

Na základě analýzy spárovanosti vám pak připravíme cenovou nabídku párování. A proč mít vlastně spárováno maximum produktů? Více spárovaných produktů znamená více návštěv v e-shopu a větší obrat. Vyzkoušet zdarma to můžete zde.

Zamakali jsme i na bidovacím algoritmu tak, aby e-shopy v naší správě dosahovaly ještě lepších výsledků. Úspěšně jsme se napojili na API rozhraní Zboží.cz, abychom měli snazší a rychlejší přístup k datům. Nakonec jsme rozšířili systém notifikací, abychom vám mohli dát vědět vždy, když se na srovnávačích děje něco nestandardního – došel, kredit, klesl počet produktů ve feedech, vypadlo měření konverzí atp.

Bidding[Manager]
Velké plány na rok 2019 měl i nástroj Bidding[Manager], který v roce s devítkou na konci pokořil 9 velkých milníků.

Uživatelům přinesl seriál 23 návodových článků, které dopodrobna vysvětlovaly všechny funkce v nástroji. Umožnil jim export veškerých dat do Excelu nebo CSV souboru, přepracoval systém individuálních školení nebo zdvojnásobil počet přecenění produktů, aby ještě spolehlivěji udržel zboží na prvních příčkách na Heurece a Zboží.

Bylo toho vážně dost a se svými úspěchy se nezapomněl pochlubit na našem blogu.

Xemel
S velkou novinkou přišel na přelomu roku Xemel, náš online editor XML feedů.

V nástroji teď můžete zadat na vstupu více produktových feedů, které Xemel zpracuje, připraví k další editaci, spojí a vygeneruje jeden výsledný výstupní feed.
 

Slučování XML feedů
 

Slučovat nemusíte jen typizované feedy podle standardů jednotlivých porovnávačů a nákupních portálů. Díky speciální službě Custom feed zvládne Xemel zpracovat váš jakýkoliv feed.

O spojovači feedů jsme už psali na blogu. Dočtete se tam i o starší Xemelí novince – o zmiňovaném Custom feedu.

Custom feed je nová funkcionalita – služba, která vám umožňuje do Xemelu importovat a z Xemelu exportovat jakýkoliv produktový feed. S Custom feedem můžete pracovat jak na vstupu, tak na výstupu. Kompletní implementaci nového feedu zařídíme za vás. Nově implementovaný feed si už pak můžete v nástroji spravovat sami nebo ho svěříte do našich rukou.

Samochvála prý smrdí, ale když máme takhle “na papíře” sesumírováno všechno, co jsme v 2019 zvládli, a díváme se na ty skoro dvě miliardy celkového obratu, tak musíme konstatovat: “Dobrá práce, Bidding[Týme].”