Bilancování patří k novému roku jako k únoru Valentýn. Tak se pojďme ohlédnout za tím, co se nám v rámci celé skupiny Bidding[Tools] Group v roce 2019 povedlo.
2019 v číslech
V rámci celého balíku našich nástrojů a služeb byl rok 2019 rekordní. Když se podíváme na výsledky, sami se musíme štípnout, abychom uvěřili, kolik jsme našim klientům pomohli vydělat.
Našim Bidding[Tools] a Bidding[Manager] klientům jsme na zbožových porovnávačích Heureka.cz, Heureka.sk a Zboží.cz pomohli k celkovému obratu ve výši 1 972 155 904 Kč. Na kreditu přitom utratili 73 035 712 Kč.
2019 v činech
Bidding[Tools]
Bidding[Tools] se naučil efektivněji párovat produkty. Vyvinuli jsme totiž vlastní párovací nástroj. Ten vám zdarma projde XML feedy produkt po produktu a vypracuje vstupní analýzu spárovanosti na srovnávačích Heureka.cz, Heureka.sk.
Na základě analýzy spárovanosti vám pak připravíme cenovou nabídku párování. A proč mít vlastně spárováno maximum produktů? Více spárovaných produktů znamená více návštěv v e-shopu a větší obrat. Vyzkoušet zdarma to můžete zde.
Zamakali jsme i na bidovacím algoritmu tak, aby e-shopy v naší správě dosahovaly ještě lepších výsledků. Úspěšně jsme se napojili na API rozhraní Zboží.cz, abychom měli snazší a rychlejší přístup k datům. Nakonec jsme rozšířili systém notifikací, abychom vám mohli dát vědět vždy, když se na srovnávačích děje něco nestandardního – došel, kredit, klesl počet produktů ve feedech, vypadlo měření konverzí atp.
Bidding[Manager]
Velké plány na rok 2019 měl i nástroj Bidding[Manager], který v roce s devítkou na konci pokořil 9 velkých milníků.
Uživatelům přinesl seriál 23 návodových článků, které dopodrobna vysvětlovaly všechny funkce v nástroji. Umožnil jim export veškerých dat do Excelu nebo CSV souboru, přepracoval systém individuálních školení nebo zdvojnásobil počet přecenění produktů, aby ještě spolehlivěji udržel zboží na prvních příčkách na Heurece a Zboží.
Bylo toho vážně dost a se svými úspěchy se nezapomněl pochlubit na našem blogu.
Xemel
S velkou novinkou přišel na přelomu roku Xemel, náš online editor XML feedů.
V nástroji teď můžete zadat na vstupu více produktových feedů, které Xemel zpracuje, připraví k další editaci, spojí a vygeneruje jeden výsledný výstupní feed.
Slučovat nemusíte jen typizované feedy podle standardů jednotlivých porovnávačů a nákupních portálů. Díky speciální službě Custom feed zvládne Xemel zpracovat váš jakýkoliv feed.
O spojovači feedů jsme už psali na blogu. Dočtete se tam i o starší Xemelí novince – o zmiňovaném Custom feedu.
Custom feed je nová funkcionalita – služba, která vám umožňuje do Xemelu importovat a z Xemelu exportovat jakýkoliv produktový feed. S Custom feedem můžete pracovat jak na vstupu, tak na výstupu. Kompletní implementaci nového feedu zařídíme za vás. Nově implementovaný feed si už pak můžete v nástroji spravovat sami nebo ho svěříte do našich rukou.
Samochvála prý smrdí, ale když máme takhle “na papíře” sesumírováno všechno, co jsme v 2019 zvládli, a díváme se na ty skoro dvě miliardy celkového obratu, tak musíme konstatovat: “Dobrá práce, Bidding[Týme].”
Archiv BiddingManageru BiddingTools