Chcete inzerovat na ShopAlike? V Xemelu se vám postaráme o kvalitní feed ve všech zemích, kde srovnávač působí

ShopAlike je specializovaný vyhledávač pro módu, nábytek a životní styl, který působí na 13 trzích Evropy. Kvůli požadavkům na kvalitní feed je vstup na tyto trhy pro mnohé e-shopy složitý a zdlouhavý. V Xemelu vám teď dokážeme vyladit feed přesně podle specifikace ShopAlike, což vám výrazně urychlí implementaci a vstup na zahraniční mutace ShopAlike.


Jak Vám Xemel pomůže?

Vstup na nové srovnávače není pro e-shopy nikdy snadný. Na srovnávačích je obrovská konkurence, aby obchod nezapadl, musí mít kvalitní feed.

S vylepšením feedů vám teď pomůže náš online editor XML feedů – Xemel. S ShopAlike jsme totiž navázali partnerství, takže jakýkoliv typ feedu dokážeme přizpůsobit požadované struktuře ShopAlike.

ShopAlike se snaží usnadnit vstup na srovnávač hlavně e-shopům, které působí v konkrétní zemi. Struktura feedu je tím pádem pro každou zemi trochu jiná a vychází z feedů nejoblíbenějších srovnávačů na daném trhu (např. pro český trh vychází z Heureky, pro Polsko z Cenea). Tyto feedy si na své straně upravují do univerzálního typu, se kterým následně pracují.

Xemel tento univerzální typ nyní podporuje. Pro vás to znamená, že samotný vstup na srovnávač se výrazně zrychlí, protože ShopAlike budete schopní dodat dokonale vyladěný feed, který odpovídá jejich požadavkům.

Jak to bude probíhat?

1. Kontaktujte nás na info@xemel.cz nebo na čísle +420 800 77 99 77, pokud chcete pomoci se vstupem na ShopAlike.
2. Dohodneme se na tom, co od vás pro začátek budeme potřebovat.
3. Zašleme vám časový odhad a cenovou nabídku za naše služby. Cena i čas realizace závisí na kvalitě vašeho vstupního feedu.
4. Spojíme se za vás se ShopAlike a vše zprostředkujeme.
5. Provedeme vás registrací do ShopAlike a v Xemelu pro vás nachystáme bezchybné feedy.
6. Až budeme mít hotovo, budete mít v ShopAlike připravený feed. Další úpravy pak můžete v našem nástroji provádět sami nebo se vám o feed budeme starat my v rámci balíčku správy feedu.

 

Přidat feed ShopAlike

O Shopalike

ShopAlike je internetové nákupní centrum společnosti Visual Meta GmbH s nabídkou módy, kabelek, šperků, hodinek, sportovních potřeb, bytových doplňků a dalšími lifestylovými produkty. Pod jednou střechou prezentuje zboží z více než 170 online obchodů.

Jaké jsou největší výhody inzerce na ShopAlike, jak Vám ShopAlike může pomoci se vstupem na zahraniční trh nebo na jakých trzích chtějí naše e-shopy nejčastěji inzerovat jsme se zeptali Daniely Zrelákové, Sales Manager ShopAlike SK/CZ.

 

Daniela Zreláková ze ShopAlike CZ/SK

1) Proč by e-shopy s módou neměly chybět zrovna na Shopalike?
Jedným zo spôsobov, ktorými sa Visual Meta líši od konkurentov je fakt, že nie sme spoločnosť, ktorá sa primárne sústreďuje na porovnávanie cien. Shopalike / Ladenzeile sa sústreďujú na porovnávanie produktov, najmä na ich vizuálnu stránku. Každá platforma ma tiež svojho vlastného account manažéra, ktorý je špecialistom na e-commerce. Klienti si takýto servis mimoriadne pochvaľujú, kdeže manažér pre nich spracováva rôzne hĺbkové analýzy, návrhy na zlepšenia, prípadne pomáha s akýmkoľvek problémom e-shopu. Ďalšou veľkou výhodou je spolupráca s 13 rôznymi krajinami.

2) Jak e-shopům můžete pomoci se vstupem na Shopalike v cizích zemích?
Každý klient, ktorý spĺňa podmienky spolupráce, môže spolupracovať so všetkými krajinami. Procesom ho prevedie Sales manažér pre Slovensko a Českú republiku a odkomunikuje detaily so zástupcami jednotlivých krajín. Klient je tak odbremenený od komunikácie v rôznych jazykoch. Odpadá mu starosť s onboardingom na jednotlivé platformy.

3) Na kterých zahraničních trzích chtějí české a slovenské e-shopy v rámci Vaší platformy nejčastěji inzerovat?
Klienti zo Slovenska a Českej republiky majú tradične najväčší záujem o spoluprácu s okolitými krajinami ako Maďarsko, Poľsko, Česko a Slovensko. Veľký záujem je tiež o nemeckú a rakúsku platformu, kde je samozrejme nevyhnutný obchod a feed v nemeckom jazyku pre obe krajiny.

4) Jaká mají trhy v jednotlivých zemích specifika?
Napríklad v Nemecku a Rakúsku sú ako metóda platenia najviac využívané kreditné karty. 
Spoluprácu so severskými platformami môže klient začať, ak má feed a e-shop preložený do anglického jazyka. E-shop tu však musí garantovať dobu doručenia maximálne 1 - 2 dni. Podmienkou implementácie na holandskú platformu je možnosť platby i-Deal, ktorá je v tejto krajine nevyhnutnosťou. V Taliansku a Španielsku sledujeme u používateľov dlhší proces rozhodovania o produktoch. Klient teda musí počítať s oneskoreným odzrkadlením výsledkov.

ShopAlike v 13 evropských zemích

ShopAlike působí v celkem 13 evropských zemích, což dává českým a slovenským e-shopům možnost rozšířit svou působnost za hranice domovského státu.

 

13 zemí ShopAlike
                                             Zdroj: https://www.shopalike.cz/partner/info

 

Ve kterých zemích zaznamenává ShopAlike největší počet návštěvníků za den, kolik má kde partnerských e-shopů, nabídek a jaký je kde počet značek, ukazuje tabulka.

 

Údaje o ShopAlike podle zemí, ve kterých působí
                                                                         Zdroj: ShopAlike

Chcete začít inzerovat na českém či zahraničním ShopAlike? Zavolejte nám nebo napište, postaráme se vám o feedy a pomůžeme vám inzerci rozjet.