Trápí i vás nízká návratnost dotazníků spokojenosti v programu Ověřeno zákazníky? S cílem motivovat zákazníky k vyplnění dotazníku spokojenosti s obchodem či produktem se Heureka rozhodla pro netradiční spolupráci s online rozvozcem potravin Košík.cz. Dle testů Heureky může tato akce zvýšit návratnost dotazníků v průměru o 30 %. O co přesně jde a jak se do akce zapojit?
K vyplnění dotazníku spokojenosti na Heurece můžete zákazníky nově nalákat prostřednictvím netradiční odměny — slevovým poukazem na nákup přes Košík.cz.
Jedná se o internetového prodejce potravin, drogerie a potřeb pro domácí mazlíčky s rozvážkovou službou. Košík.cz aktuálně rozváží do Prahy a Středních Čech, Liberce, Ústí nad Labem a Teplic, Pardubic a Chrudimi, Hradce Králové, Mostu a Chomutova, Plzně, a okolí těchto měst. Na Moravě a ve Slezsku neoperuje vůbec.
Jak se zapojit
Jedná se o promo akci, která poběží v období od 3. září do 30. listopadu 2018. Zúčastnit se může zdarma každý e-shop, který má zavedenou službu Ověřeno zákazníky.
Heureka si od akce slibuje zvýšení návratnosti dotazníků spokojenosti s obchodem a produktem v programu Ověřeno zákazníky. Dle testů, které Heureka před spuštěním akce provedla, došlo k navýšení průměrně o 30 %. Akce by tak měla pomoci hlavně těm e-shopům, které kvůli nedostatečnému množství hodnocení přicházejí o certifikát.
Jak to funguje v praxi
V praxi to bude fungovat tak, že pokud zákazník vyplní a odešle dotazník spokojenosti s obchodem a recenzi na produkt (pokud je zobrazena), obdrží do e-mailu kupón na slevu 100 Kč.
Zmínka o možnosti získat kupon je viditelná už v dotazníku. Slevu lze uplatnit při nákupu potravin nad 1000 Kč. Kupón má platnost 14 dní.
E-mail se slevovým kuponem | Zdroj: Heureka