Kreativní chvilky v době covidové, aneb chleba, roušky a nový look homepage webu BiddingManager

Stejně jako velká část populace využíváme domácí karanténu maximálně kreativně. Ušili jsme roušky, upekli chleby, ale hlavně jsme spustili faceliftovanou verzi našeho BiddingManager webu.


Homepage BiddingManageru

Zmodernizovat, oživit a hlavně sjednotit vizuál s weby našich dalších projektů BiddingTools a Xemel, to byly důvody proč jsme se do úprav homepage B[M] pustili.

Změn se dočkala už hlavička. Přihlašovací button jsme přesunuli nahoru k volbě jazykové mutace webu a přidali i rychlý kontakt na zelenou linku. Ve všední dny od 8 do 16 h vám tam holky z obchodního oddělení zodpoví všechny vaše dotazy.

 

Faceliftovaná homepage Bidding[Manager] webu
Nová homepage Bidding[Manager] webu

 

Upravili jsme úvodní banner, zrušili dost nepřehledné sekce “Co je to bidování?” a “Proč bidovat s námi?” a nahradili je jednoduchými ikonami, které ukazují top konkurenční výhody našeho nástroje.

 

Konkurenční výhody Bidding[Manageru]
Konkurenční výhody B[M]

 

Do sekce “Co o nás říkají klienti a jejich výsledky” jsme přidali referenci od Jiřího Wolfa - online marketingového specialisty, jehož služby i my vřele doporučujeme!

Chleba, housky, roušky

Doporučit můžeme i offline aktivity, do kterých bychom se za normálních okolností asi nepouštěli.
 

 

Chleby, roušky, houstičky
Mimořádná doba si žádá mimořádné činy

 

Cvičíme podle youtube, pečeme chleby, šijeme roušky a vymýšlíme všemožné způsoby, jak se v tom “domácím vězení” nezbláznit.

Mimořádná doba si holt žádá mimořádné činy. Jakou kratochvíli nám doporučíte vy?