Stejně jako velká část populace využíváme domácí karanténu maximálně kreativně. Ušili jsme roušky, upekli chleby, ale hlavně jsme spustili faceliftovanou verzi našeho BiddingManager webu.
Homepage BiddingManageru
Zmodernizovat, oživit a hlavně sjednotit vizuál s weby našich dalších projektů BiddingTools a Xemel, to byly důvody proč jsme se do úprav homepage B[M] pustili.
Změn se dočkala už hlavička. Přihlašovací button jsme přesunuli nahoru k volbě jazykové mutace webu a přidali i rychlý kontakt na zelenou linku. Ve všední dny od 8 do 16 h vám tam holky z obchodního oddělení zodpoví všechny vaše dotazy.
Nová homepage Bidding[Manager] webu
Upravili jsme úvodní banner, zrušili dost nepřehledné sekce “Co je to bidování?” a “Proč bidovat s námi?” a nahradili je jednoduchými ikonami, které ukazují top konkurenční výhody našeho nástroje.
Konkurenční výhody B[M]
Do sekce “Co o nás říkají klienti a jejich výsledky” jsme přidali referenci od Jiřího Wolfa – online marketingového specialisty, jehož služby i my vřele doporučujeme!
Chleba, housky, roušky
Doporučit můžeme i offline aktivity, do kterých bychom se za normálních okolností asi nepouštěli.
Mimořádná doba si žádá mimořádné činy
Cvičíme podle youtube, pečeme chleby, šijeme roušky a vymýšlíme všemožné způsoby, jak se v tom “domácím vězení” nezbláznit.