“Podařilo se připravit velmi silný ročník,” říká o konferenci Support Day 2019 hlavní organizátor Mário Roženský

Support Day je konference o péči o zákazníky, která se v pardubickém Congress Centru bude letos v květnu konat už počtvrté. S Máriem Roženským, hlavním organizátorem akce, jsme se potkali na veletrhu Czech Online Expo a nedalo nám, abychom se nezeptali, co na nás letos chystá.


Mário, Support Day se blíží, řekni nám, v jaké fázi jsou přípravy na letošní ročník?

Aktuálně máme všechny spíkry a všechny přednášky. Koncem dubna se těším na to, že mi všichni řečníci naposílají svoje slidy. Takže, myslím, že dobrý… Mám pocit, že se podařilo připravit velmi silný ročník. Zatím za mě nejlepší. Prvních 50 vstupenek se prodalo za 3 dny a nyní je pryč už třetina lístků. Takže i ten zájem nasvědčuje tomu, že máme dobrý program. Jinak už máme všechno rezervované, nachystané, domluvené. Chystáme malé překvapení. Loni bylo občerstvení od Tartaletky, letos máme takové spešl zmrzky, nechte se překvapit.

Takže si dáváte záležet i na detailech, aby i to gastro bylo na úrovni?

No jasně. Ne nadarmo je naším denním chlebem zákaznická péče. Musíme pečovat o klienta od A do Z. Nejen on-line, ale i off-line.

A jak vlastně probíhaly námluvy s řečníky? Jak jsi je vybíral? Říkal jsi, že teď čekáš, až ti naposílají slidy. To je pak s nimi nějak procházíš, nebo jak to funguje?

Ano, přesně tak. Já chci, aby ta konference měla úroveň, takže spíkři musí být lidé z praxe, se kterými mám nějakou zkušenost, se kterými jsem spolupracoval nebo je viděl někde mluvit. A ta témata, ke kterým pak vybírám spíkry, to jsou většinou témata, která mám od zákazníků. Tak třeba jedno z témat je tvorba komunikačního manuálu a mluvit o něm bude Martina Vejvodová. Když už o komunikačním manuálu slyším od třetího klienta a nikdo ho vlastně nemá, tak si říkám, dobře, pojďme to změnit, pojďme na to udělat přednášku, pojďme najít skvělého spíkra, který už komunikační manuály vytvářel. Takže takto vybírám spíkry. Pak to celé propojím, aby to na sebe krásně navazovalo a dávalo smysl. Koncem dubna chci vidět prezentace od všech řečníků. Nefunguje to tak, že přijdou na konferenci a něco nám odvypráví. Já to musím vidět dopředu. Během května pak ještě ladíme zbytek. S každým spíkrem tvoříme materiály navíc. Třeba nějaký stručný návod, jak si ten komunikační manuál vytvořit, prostě něco, co si každý účastník odnese domů na papíře a z čeho pak může čerpat.

Takže přednášky na sebe navazují, neprobíhá jich třeba víc současně, jako tady na Czech On-line Expu?

Ne, je to single track. Je to konference o zákaznické péči. Fokus na jedno téma, nic okolo. Prostě jedno téma, sedm řečníků a nášup od začátku až do konce. Hodně prakticky, takže je to hlavně pro lidi, kteří přímo na zákaznické podpoře dělají. Nebo pro majitele firem, kteří chtějí posunout svou zákaznickou péči.

 

Mário Roženský, hlavní organizátor Support Day 2019

A na koho se můžeme těšit letos?

Stálicí je už Honza Kvasnička, ten už přednášel na dvou předchozích ročnících. Letos má velmi zajímavé téma “Funkční projektové řízení pro zákaznickou podporu” o tom, jak si nastavit procesy na zákaznické péči. Jako další bude mluvit Martina Vejvodová z Obsahové agentury. Ta nám pomůže vytvořit tu komunikační strategii. Úplně první přednášku povedou kluci z e-shopu Econea. Pavel a Martin budou mluvit o tom, jak může malá i velká firma pečovat o zákazníky tak, aby byl klient středobodem všeho. Holky z agentury POP! vysvětlí, jak uchopit firemní Instagram, jak komunikovat svůj produkt, jak mluvit s fanoušky. Já vystoupím s tématem, které je mi blízké, což jsou softwarové nástroje, které lze používat v rámci zákaznické péče, při komunikaci, evidování informací o zákaznících atd. Další spíkr, Petr Bernadič, je skvělým obchodníkem a bude mluvit o tom, jak pracovat s námitkami, či s odmítnutím, up-selly atd. Což je téma, se kterým se hodně lidí na zákaznické péči, neumí ztotožnit. Oni nechtějí prodávat, je to pro ně ošklivé slovo, což je samozřejmě škoda. A Tomáš Vrtík z Expandeca nám řekne, jak delegovat zákaznickou péči mimo firmu a to nejen při expanzi.

Zajímavá myšlenka, outsourceovat zákaznickou podporu. Já jsem vždycky měla za to, že by zákaznická podpora měla vycházet ze středobodu firmy, že oddělení zákaznické péče je prostředníkem mezi firmou a klientem.

S tím souhlasím, znám ale několik firem, ve kterých to funguje. Třeba decoDoma.cz z Hradce Králové. Jsou dost velcí, mají kamenné pobočky atd. Ti právě mají delegovanou zákaznickou péči v off-hours, po pracovní době. V pracovní době si sami dořeší to hlavní a po pracovní době to řeší jiná firma. A funguje to výborně. Taky záleží na byznyse a je to i o nějaké analýze toho, jestli lidi píšou po pracovní době, jestli ten sortiment vůbec kupují mimo hlavní čas. Některý sortiment lidi prostě nakupují mimo pracovní dobu, protože sami v práci nemůžou použít e-mail nebo mobil. Ty pak jako prodejce potřebuješ buď víc zaměstnanců, nebo tu péči škálovat nějak jinak. Však si to přijďte poslechnout přímo na Support Day 2019.

 

Program Support Day 2019

Tak nám to prosím nakonec pěkně shrni. Kde, kdy a proč máme letos na Support Day dorazit?

Support Day 2019, konference o péči o zákazníky, letos startuje 29. května v pardubickém Congress Centru. Těšit se můžete na 7 spíkrů, 7 zajímavých témat a mnoho inspirativních tipů, které můžete hned zavést do praxe. Všechny srdečně zvu.

My na Support Day 2019 zveme samozřejmě taky a jako bonus připojujeme slevu 500 Kč na nákup vstupenky.

 

Sleva na vstup pro klienty Bidding[Tools]