PŘÍPADOVKA: Performics a BiddingTools – Autobidding, jako zpestření cvičebního plánu i cesta ke zvyšování výkonu

Každý dobrý trenér hledá způsoby, jak zvyšovat výkon svých svěřenců. Hledal ho i Marek Neufus z agentury Performics, který spravuje zbožové porovnávače pro e-shop Bodyworld, a rozhodl se zpestřit cvičební plán e-shopu intenzivním autobiddingem. Jak se automatické bidování odrazilo na výkonech Bodyworldu?


Agentura Performics – trenér

Performics je špičková digitální agentura, která při správě Heureky a Zboží pro své vybrané klienty využívá autobidding z dílny BiddingTools.

 

 



Tato případová studie zachycuje období od prosince 2017 do května 2018 (s BiddingTools) a porovnává ho se stejným časovým úsekem roku minulého, tedy ještě dlouho před implementací nástroje BiddingTools.

E-shop Bodyworld – svěřenec

E-shop Bodyworld působí na českém i slovenském trhu a nabízí široké spektrum doplňků stravy pro všechny, kdo chtějí posilovat a nabírat svalovou hmotu.

I v agentuře Performics chtěli posilovat. Ne však svaly, ale výsledky Bodyworldu na Heurece a Zboží. Proto jsme nastoupili my, abychom společnými silami vybičovali zbožáky e-shopu k ještě lepším výsledkům.

 

bodyworld_biddingtools-heureka

BiddingTools – zintenzivnění cvičebního plánu

Abychom mohli začít čarovat, provedli jsme vstupní audit, který odhalil problematické partie zbožákových účtů Bodyworld. Na nich jsme pak začali dlouhodobě pracovat. A výsledky, které se po půlroce intenzivní spolupráce dostavily, nás položily na lopatky.

 

Meziroční srovnání: prosinec 2017–květen 2018 vs. prosinec 2016–květen 2017 

Zdroj
Návštěvy
CPC
Náklady
Konv. poměr
Prům. objednávka
Obrat
Heureka.cz
+38 %
-62 %
-17 %
+60 %
-24,5 %
+86 %
Heureka.sk
+6,8 %
-64 %
-54 %
+10 %
-8 %
+9 %
Zboží.cz
-7 %
-8,5 %
-16 %
+40 %
-7 %
+21,5 %

 

Tabulka ukazuje výsledky půlroční spolupráce Performics a BiddingTools na zbožákových účtech e-shopu Bodyworld ve srovnání se stejným obdobím minulého roku.

Obrat na české Heurece narostl o 86 %, konverzní poměr o 60 % a cena za proklik se snížila o 62 %. Zvětšil se i počet návštěv.

Na slovenské Heurece se nám za drastického snížení nákladů podařilo navýšit obrat, což bereme jako skvělý výsledek. V meziročním srovnání šly náklady dolů o -54 %, cena za proklik o -64 %.


 

Srovnání obratů na Heureka.cz vs. Zboží.cz ve sledovaném období
Na Zboží.cz se také dařilo. Konverzní poměr se zakulatil na krásných +40 %. Obrat jsme spolu po půlročním tréninku vytvarovali na konečných +21 %.

Půlroční dřina na e-shopu Bodyworld se očividně vyplatila. Pokud chcete svoje zbožákové účty taky dostat do formy, ozvěte se. Dáme si společnou 14denní rozcvičku zdarma, abychom pak mohli rozjet plný cvičební plán. Komu se nelení, tomu se zelení.