Jednou z nejdůležitějších funkcionalit BiddingManageru je tzv. Auto-bidding, o kterém byla řeč v předchozím díle. Průběžně jsme pro Auto-bidding přidávali nové funkce a zlepšovali jeho výkonnost. Proto se v tomto návodovém článku zaměříme na doporučené produkty pro Auto-bidding a automatické volby.
Doporučené produkty pro Auto-bidding
Jednou z velmi užitečných vychytávek v BiddingManageru je funkcionalita doporučených produktů pro Auto-bidding. V poslední době jsme se o ni zmiňovali už několikrát (třeba v tomhle článku), protože vám ušetří uvažování a usnadní práci.
Kouzlo doporučených produktů je v tom, že vám velmi chytrý algoritmus z vašeho sortimentu sám vybere a doporučí ty nejlepší produkty pro Auto-bidding.
Jak to celé funguje?
- produkty vybírá na základě statistik za 30 dní a bodového skóre, kterého spolu jednotlivé parametry dosáhnou
- aktualizace doporučených produktů probíhá dennodenně, tak aby ve výběru byly vždy jen ty nejlepší produkty
- po kliknutí na tlačítko doporučené produkty pro Auto-bidding dojde k vyfiltrování vhodných produktů na novou samostatnou stránku
- součástí akčního tlačítka je bílé kolečko, které vždy ukazuje aktuální počet nejvhodnějších produktů
Jak ukazuje mini videonávod, celé je to jen o jednom kliknutí. Funkce doporučených produktů je dostupná na všech stránkách věnovaných biddingu a to přímo v rozhraní nástroje BiddingManager nad tabulkou se statistikami.
Stačí tedy kliknout na oranžové tlačítko DOPORUČENÉ PRODUKTY PRO AUTO-BIDDING v informačním boxu “položky v auto-biddingu” a během chvilky se dostanete na novou stránku s vyfiltrovanými nejlepšími doporučenými produkty.
Je jen na vás, jestli si vyberete jen některé z nich nebo do Auto-biddingu aktivujete celý seznam. Jak produkty zapnout hromadně se dozvíte dále.
Už jste funkcionalitu doporučených produktů vyzkoušeli? Pochlubte se nám v komentářích dole. Jsme fakt zvědaví, co na to říkáte.
Hromadné zapínání Auto-biddingu aneb automatické volby
V rámci novinek v rozhraní BiddingManageru můžete využít i hromadné zapínání produktů do Auto-biddingu. Toto bleskové nastavení jsme pojmenovali “automatické volby”. V pár krocích si tak hromadně aktivujete produkty do Auto-biddingu nebo je z Auto-biddingu deaktivujete.
Hromadné zapnutí či vypnutí je opět záležitost na pár kliků. Stačí vybrat (v rozhraní BiddingManageru zatrhnout) produkty, které chcete do Auto-biddingu zapnout, případně vypnout a zvolit možnost VYBRANÝM NASTAVIT. Ve vyskakovacím okně si pak zvolíte jednu ze dvou variant automatických voleb VYBRANÉ ZAPNOUT DO AUTO-BIDDINGU nebo VYBRANÉ VYPNOUT Z AUTO-BIDDIGNU. Prostě podle toho za jakým účelem nastavení provádíte.
Rychlé volby jsou také součástí vyskakovacího okna s nastavením CPC na úrovni produktů. Zobrazí se tehdy, když zvolíte více produktů, které chcete do Auto-biddingu aktivovat a v kolonce “Co s vybranými položkami udělat” vyberete vairantu například “Bidovat: rychlé nastavení.”
Pod tímto odstavcem je vidět, že v části pop-upu “Nastavení Auto-biddingu” se místo klasického nastavení objevují právě automatické volby (vybrané zapnout do Auto-biddngu nebo vybrané vypnout z Auto-biddingu).
Jednotlivá nastavení biddingu včetně Auto-biddingu jsme už hezky sfoukli. Od příště se začneme věnovat nejrůznějším ozubeným kolečkům, ikonám či příznakům, na které jste v rozhraní BiddingManageru už určitě narazili.
SERIÁL Seznamte se, BiddingManager:
- Díl 1. – První kroky pro úspěšný start v BiddingManageru
- Díl 2. – Průvodce prvním nastavením: Jednoduše a na pár kliků
- Díl 3. – Informace o přidaných srovnávačích a kde je najít
- Díl 4. – Nastavení účtu v BiddingManageru
- Díl 5. – Fakturace a fakturační údaje
- Díl 6. – Statistiky dostupné v BiddingManageru
- Díl 7. – Bidování na Heurece
- Díl 8. – TOP produkty
- Díl 9. – Bidování na Zboží.cz
- Díl 10. – Jak a kde nastavit bidování
- Díl 11. – Bidovat: Rychlé nastavení
- Díl 12. – Bidovat: Pokročilé nastavení
- Díl 13. – Nastavení CPC
- Díl 14. – Auto-bidding
- Díl 15. – Doporučené produkty pro Auto-bidding a automatické volby
- Díl 16. – Ozubená kolečka v rozhraní BiddingManageru
- Díl 17. – Ikony před produkty v BiddingManageru
- Díl 18. – Příznaky u produktů v administračním rozhraní
- Díl 19. – Kalendář
- Díl 20. – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií (první část)
- Díl 21. – Hromadné nastavení produktů ve filtru
- Díl 22. – Optimalizace: produkty s potenciálem
- Díl 23. – Optimalizace: Tipy pro minimalizaci ztrát
- Díl 24. – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií (druhá část)
- Díl 25. – Manuální volby pro hromadné nastavení auto-biddingu
- Díl 26. – Exporty dat
- Díl 27. – Notifikační systém napříč BiddingManagerem
- Díl 28. – Drobné vychytávky pro usnadnění práce v nástroji