Seznamte se, BiddingManager! – 16. díl – Ozubená kolečka v rozhraní BiddingManageru

V rozhraní BiddingManageru na úrovni produktů, výrobců či kategorií běžně narazíte na nejrůznější příznaky a ikonky. V dnešním díle si vysvětlíme, co znamenají jednotlivá ozubená kolečka a co se nám snaží sdělit.


V rozhraní BiddingManageru je kromě statistik také několik příznaků, ikonek a značek. Na úrovni kategorií, výrobců či produktů, ale také ve všech možných nastaveních pro CPC, narazíte na tzv. ozubená kolečka. Informují vás o tom, jestli máte právě u dané kategorie, výrobce nebo produktu nastavené nějaké specifické nastavení biddingu.

Narazit na ně můžete ve třech různých variantách:

  • zelené ozubené kolečko
  • kolečko zabarvené do zelena jen z půlky
  • zašedlé ozubené kolečko

 

Ozubená kolečka

 

Zelené ozubené kolečko vám říká, že máte nastavené specifické nastavení biddingu pro celou kategorii či výrobce. I přesto může být na nižší úrovni nastaveno i jiné speciální nastavení, proto doporučujeme prokliknout se vždy ještě o úroveň níž a nastavení si zkontrolovat. Princip zabarvení ozubených koleček tam funguje stejně.


Ozubené kolečko zabarvené pouze z půlky vás informuje o tom, že máte zvlášť nastavenou bidovací strategii pro některou ze subkategorií. Respektive, že máte speciální bidovací strategii nastavenou na nižší úrovni, než na které se aktuálně nacházíte.

V případě, že je ozubené kolečko zašedlé, tak přebírá pouze globální (základní) nastavení nebo nastavení nadřazené. O tom, která úroveň má v nastavení vždy přednost jsme v našem návodového seriálu psali v 10. díle – Jak a kde nastavit bidování. Pokud tedy v hierarchii nastavení ještě nemáte zcela jasno, k článku se určitě vraťte.

Je pro vás jako uživatele BiddingManageru značení v rozhraní nástroje dostatečně srozumitelné a pochopitelné? Napište nám svůj názor!


SERIÁL Seznamte se, BiddingManager: