Seznamte se, BiddingManager! – 17. díl – Ikony před produkty v BiddingManageru

Úvodní obrázek
Tereza Hanzelková

V BiddingManageru na úrovni produktů narážíte (takřka pravidelně) na tři různé ikony, které vyjadřují stav daného produktu v biddingu. Chcete vědět, jak ikony vypadají a co signalizují? Tak pojďme na to…

V návodovém článku č.15 jsme avizovali, že následující díly našeho naučného seriálu věnujeme všem ikonám, kolečkům a příznakům, které se v rozhraní BiddingManageru objevují. S jejich identifikací mívají uživatelé problémy, takže si v tom pojďme udělat pořádek.

O ozubených kolečkách byla řeč v díle minulém. Dnes se podíváme na 3 ikony, které se nachází jen na té nejnižší úrovni, u každého produktu zvlášť.

Stav produktu v biddingu

Na úrovni produktu můžete narazit na 3 ikony, které signalizují stav daného produktu v biddingu:

  1. zelená ikona PLAY
  2. oranžová ikona PAUSE
  3. červená ikona STOP

3 barvy ikon na úrovni produktu

Pokud je před názvem zelená ikona, znamená to, že je vše v pořádku a produkt se biduje podle vámi nastaveného CPC. Produkt nemusí být sice na bidované pozici, ale jeho CPC je vyšší, než minimální. Na jaké pozici se váš produkt aktuálně nachází zjistíte ve statistikách v posledním sloupci (pozice bidovaná).

Pozor

Berte v potaz, že pozice bidovaná má u každého srovnávače jiný význam! Na Zboží.cz vyjadřuje pozici, která byla zjištěna při poslední aktualizaci statistik (aktualizace pozice v BiddingManageru probíhá vždy 1x denně). U Heureky.cz je to průměrná bidovaná pozice na detailu produktu, na kterou bylo za poslední 3 dny kliknuto.Pozor

Jestliže před produktem svítí oranžová ikona, produkt se aktuálně nebiduje (i když by mohl), protože zvolené CPC je nižší než minimální. V nastavení CPC si tedy nastavte větší rozsah pro bidování produktů s rozdílem v ceně. Produkt, u kterého oranžová ikona svítí, může mít větší cenový rozdíl (zjistíte to ve statistikách, ve sloupci “rozdíl v ceně”), než jaký jste si nastavili.

Dalším důvodem, proč se tento produkt momentálně nebiduje může být to, že pro jeho aktuální dostupnost je nastaveno minimální CPC.

Ikona, která před produktem svítí červeně má významů více. Najeďte myší na danou ikonku a v textovém poli se vám ukáže popis problému.

Červená ikona u produktu

Pokud je ve vysvětlivce uvedeno, že produkt není v XML feedu, tak se nedá vůbec bidovat. V případě, že vám informace říká, že nelze bidovat, protože na produkt je napárované malé množství e-shopů, napárujte více produktů z jiných e-shopů a bidování se rozjede.

Věříme, že se nám tímto návodovým článkem podařilo rozvát všechny pochyby o tom, co jednotlivé ikony znamenají. V příštím díle ještě zůstaneme na úrovni produktu a vysvětlíme si smysl příznaků.

SERIÁL Seznamte se, BiddingManager:

Archiv BiddingManageru

Newsletter

KONTAKT

+420 800 77 99 77
PO – PÁ: 8:00 – 16:00

info@trayto.com

ADRESA

trayto a.s.
Janáčkova 3277/22a
702 00 Ostrava
Ukázat na mapě