Seznamte se, BiddingManager! – 18. díl – Příznaky u produktů v administračním rozhraní

Jsou informace, bez kterých se při nastavování biddingu neobejdete. Abychom vám ulehčili práci, přidali jsme na úrovni produktů pár příznaků, které vám na první dobrou pomáhají s identifikací.


Příznaky u produktů

Každý produkt v BiddingManageru disponuje několika základními, případně doplňkovými informacemi. Tyto informace jsou v rozhraní biddngového rozšíření viditelné již na první pohled, a to hned za názvem produktu. Patří mezi ně:

  • ITEM_ID produktu
  • skladovost
  • zdali se jedná o TOP produkt
  • zdali je produkt zapnutý v AUTO-BIDDINGU
  • není v XML

 

Všechny příznaky

ITEM_ID produktu

ITEM_ID je unikátní označení produktu v podobě kombinací až 36 znaků. V rámci BiddingManageru jde o povinný element v XML feedu. ITEM_ID patří mezi základní informace a najdete ho u každého, jedinečného produktu v rozhraní nástroje.

 

ITEM_ID

Skladovost

Skladovost neboli dodací doba produktu je informací, která také patří ke každému produktu. V BiddingManageru se zobrazuje jako:

  • skladem
  • do 3 dnů
  • do týdne
  • do 14 dnů
  • do měsíce 
  • více než měsíc

 

Skladovost

 

Nastat může také situace, že e-shop ve svém XML feedu dostupnost zboží vůbec neuvádí. V takovém případě, pak u názvu produktu vidíme příznak INFO V OBCHODU.

 

Info v obchodu

TOP produkt

Označení TOP produkt najdete jen u produktů, které spadají do žebříčku nejoblíbenějších produktů na Heurece. TOP produkty jsou na trhu nejoblíbenější a nejlépe prodejné. Této problematice se věnuje 8. díl – TOP produkty našeho seriálu.

 

TOP produkty

Auto-bidding

V případě, že je produkt zapnutý v auto-biddingu, objeví se za názvem produktu zelený příznak AUTO. O tom co je auto-bidding, vám už určitě říkat nemusíme. Pokud ale potřebujete oživit paměť, nalistujte si v našem seriálu 14. díl – Auto-bidding. Najdete v něm podrobné vysvětlení, včetně příkladu.

 

Auto-bidding

Není v XML

Poslední informací, na kterou můžete v rámci rozhraní BiddingManageru narazit je označení NENÍ V XML.

Jedná se o produkty, které již aktuálně v XML feedu nejsou zařazené. V BiddingManageru ovšem nezůstávají jen tak zbůhdarma. Jsou na ně navázané statistiky z období, kdy ještě v XML feedu měli své čestné místo.

Kdyby produkty s tímto označením v nástroji nebyly, tak by statistiky za časové období neodpovídaly skutečnosti. Data by tedy byla nepřesná a neúplná.

 

Není v XML

Jsou pro vás příznaky užitečné? Pokud máte nějaké další tipy, co by se na úrovni produktů mohlo zobrazovat, aby vám to ulehčilo práci, napište na náš support.


SERIÁL Seznamte se, BiddingManager: