Seznamte se, BiddingManager! – 19. díl – Kalendář

Vyhodnocování výkonu inzerce, přehled statistik za zvolené období, srovnání inzerce v čase nebo správná optimalizace. K tomu všemu slouží v rozhraní BiddingManageru kalendář. Pojďme si ho ukázat trochu blíž.


Kalendář

Kalendář v BiddingManageru je skvělým doplňkem pro orientaci v čase. Statistiky můžete sledovat za libovolné období a vyfiltrovat si data, která jsou pro vás v danou chvíli důležitá.

Kalendář zobrazuje defaultně posledních 7 dní. Jedním klikem si ho ale můžete přepnout do režimu měsíčního, třicetidenního, týdenního, denního. V přednastavených filtrech si můžete nechat zobrazit tento či předchozí měsíc.

Největšími plusy kalendáře jsou přehlednost, jednoduchost a možnost srovnání v čase.


Jak vypadá kalendář v administraci BiddingManageru?

Kde ho najít?

Už víme co kalendář umí, teď stačí pouze říct, kde ho najít. Kalendář je dostupný ve všech částech rozhraní BiddingManageru. Naleznete ho vždy na stejné místě, v pravém horním rohu pod rozbalovací nabídkou vašeho přihlašovacího e-mailu.

 

Kde hledat kalendář?

Srovnávej v čase!

Kalendář je skvělým pomocníkem při vyhodnocování výkonů inzerce a srovnávání výsledků v čase. Dává vám ucelenou představu o tom, jak se vaše statistiky mění a vyvíjí.

Období pro srovnání si v kalendáři vyberete tak, že kliknete na možnost POROVNAT a zvolíte si PŘEDCHOZÍ OBDOBÍ, se kterým chcete data srovnat. Akci nezapomeňte potvrdit tlačítkem POUŽÍT.

 

Nastavujeme srovnání v čase



Pak už se vám statistiky za požadovaná období vyfiltrují do jedné tabulky, kde se navíc automaticky propočítá jejich procentuálních rozdíl. No není to geniální?

Pokud vás problematika základní optimalizace a srovnání výsledků v čase zajímá více, plynule přejděte na článek OPTIMÁLNÍ CPC: Důvěřuj, prověřuj a zvyšuj efektivitu. V článku mimo jiné vysvětlujeme i to, jak si jednoduše vyhodnotit efektivitu inzerce za zvolené časové období.


SERIÁL Seznamte se, BiddingManager: