Seznamte se, BiddingManager! – 4. díl – Nastavení účtu v BiddingManageru

Registraci včetně přidání srovnávače už máte v malíčku. Průvodce prvním nastavením jste zapli takřka na 3 kliky a informace o přidaných srovnávačích umíte vyjmenovat i pozpátku. Co ale nastavení vašeho účtu v BiddingManageru? Nepodceňujte ho, pro inzerci na zbožácích má klíčovou roli.


Nastavení účtu

Nastavení je jednou z nejdůležitějších sekcí v rozhraní BiddingManageru. V první části máte k dispozici přehled o vašem srovnávači. Najdete zde informace o:
 

  propojení s účtem
  XML feedu
  certifikátu ověřeno zákazníky
  zůstatku kreditu
  pokročilém měření konverzí
  generování konverzních reporů
  sortiment reportu

 

Svítí vám celý seznam zeleně? Paráda, pak není co řešit a máte všechno v pořádku nastavené. Pokud ale u některé z položek svítí červený křížek, zbystřete! Někde bude chyba. Nevíte, jak ji odstranit? Napište nám na info@biddingmanager.cz.

Načítání CPC z BiddingManageru

Abychom mohli začít hodnotit účinnost bidování pomocí nástroje BiddingManager aktivujte Načítání CPC z BiddingManageru. Jak? Pouhým kliknutím na tlačítko ZAPNOUT.

 

Načítání CPC - VYPNUTO

 

Jakmile tlačítko zezelená máte vyhráno. Načítání CPC je aktivní a ceny prokliků se propisují do vybraného zbožového srovnávače.

 

Načítání CPC - Zapnuto

Propojení s účtem

Propojení BiddingManageru s účtem na zbožáku je pro efektivní bidování zcela zásadní. Login a heslo musí odpovídat přihlašovacím údajům do zvoleného srovnávače. Myslete na to, že tyto údaje musí být vždy aktuální. Bez nich prostě nástroj nejede.

Dalšími políčky v pořadí jsou název e-shopu, se kterým je účet propojen, a URL vašeho vstupního feedu.

A co je URL výstupního feedu? Je to adresa feedu, který BiddingManager nasadí na příslušný zbožový srovnávač. V podstatě je to váš vstupní XML feed s doplněnými elementy CPC. Nebojte ve feedu vám nic měnit nebudeme. Pracujeme jen s cenou prokliku.

 

Propojení s účtem

Sdílení přístupu ke srovnávači

Často se nás ptáte jestli může účet spravovat více osob. Odpověď zní ANO! Pro každý eshop existuje uživatel s vlastnickými právy. Ten může účet nasdílet dalším osobám, které budou moct nástroj spravovat. Jak na to? Do kolonky NASDÍLET zadejte e-mail jiné osoby a klikněte na zelené tlačítko PŘIDAT UŽIVATELE. Toť vše.

 

Sdílení přístupu ke srovnávači

Smazat veškeré nastavení CPC

Pokud už se v nastaveních ztrácíte nebo zkrátka chcete všechno nastavit úplně od nuly, využijte funkcionalitu SMAZAT CPC, která veškerá nastavení CPC v účtu na daném srovnávači smaže. Ale pozor jednou smazaná nastavení už nejdou vrátit zpět, takže tento krok předem pečlivě zvažte.

 

Smazat veškerá nastavení

 

Po smazání veškerého nastavení se automaticky všem produktům nastaví minimální CPC. Na vás pak při otevření kterékoliv stránky, kde lze nastavovat bidding, znovu vyskočí průvodce prvním nastavením.

Deaktivovat srovnávač

Rozhodli jste se přestat BiddingManager používat? Tak to nás mrzí, ale i s tím musíme počítat. Budeme rádi, když nám na rozloučenou dáte zpětnou vazbu (pište na: info@biddingmanager.cz), abychom se mohli poučit.

No a jak teda udělat BiddingManagerovi pá, pá? Svůj srovnávač deaktivujete na konci stránky NASTAVENÍ kliknutím na šedé tlačítko SMAZAT DATA.

Deaktivací dojde k nenávratnému smazání všech dat (produkty, statistiky, nastavení, XML feedy, hesla), tak to prosím promyslete, než na to kliknete.

 

Deaktivace srovnávače

Tak jo, o nastavení už načteno máte. Gratulace! A o čem to bude příště? Peníze, money, děngy – sekce Fakturace.

 


SERIÁL Seznamte se, BiddingManager: