Seznamte se, BiddingManager! – 7. díl – Bidování na Heurece

Bidování na zbožácích, neboli nastavení vhodné ceny za proklik ze zbožového srovnávače do vašeho e-shopu, je pro úspěšnou inzerci klíčové. Základ bidování zůstává vždy stejný, ale každý srovnávač má svá drobná specifika. V dnešním díle si řekneme vše, co potřebujete vědět o biddingu na srovnávači Heureka.


Heureka

Heureka je v České republice považována za největšího nákupního rádce na internetu a patří mezi TOP 10 nejnavštěvovanějších webových stránek. A to už něco znamená! Proto by rozhodně žádný e-shop neměl na tomto zbožovém porovnávači chybět.

Na Heurece najdete prezentaci produktů na dvou místech: na produktové kartě a ve fulltextovém vyhledávání. Bidovat ale můžete pouze v detailu produktu.

Druhý největší srovnávač Zboží.cz umožňuje bidování jak v detailu, tak ve fulltextu či katalogu, takže by se mohlo zdát, že možnosti Heureky jsou omezené. Není to ale pravda. Pro spoustu uživatelů je právě systém Heureky mnohem jednodušší. Navíc Heureka nabízí až čtyři bidované pozice (box doporučených obchodů).

 

Čtyři bidované pozice

 

Důležité je ještě zmínit, že pro zdárný bidding na Heurece musíte být držitelem certifikátu Ověřeno zákazníky a být v placeném režimu s kreditem v plusových hodnotách. Taky musíte mít spárované produkty a zboží musí nabízet alespoň další 4 internetové obchody.

Bidujte s BiddingManagerem

Bidovat na Heurece se vyplácí. A ještě lépe vám to půjde, když budete mít k ruce pomocníka. BiddingManager vám usnadní práci při zdlouhavém nastavování cen prokliků v rozraní Heureky. Je ale pár bodů, které musíte splňovat, abyste mohli naše biddingové rozšíření začít používat:

  • dostupný XML feed s ITEM_ID
  • certifikát ověřeno zákazníky
  • plná implementace měření konverzí
  • generování konverzních reportů
  • dostupný sortiment report

Proto se prosím zaměřte na pečlivou kontrolu administračního rozhraní srovnávače ještě předtím, než BiddingManager propojíte se svým účtem na Heurece. Vyhnete se tak případným komplikacím a časovým prodlevám při nahrávání e-shopu.

Heureka v rozhraní nástroje

Heureka v rozhraní BiddingManageru

 

Srovnávač Heureka najdete v BiddingManageru v horní liště. Po najetí myší na název srovnávače se vám otevře rozbalovací nabídka. Najdete zde STATISTIKY s informacemi o dostupnosti, oblíbenosti a rozdílech v ceně a mimo jiné i NASTAVENÍ.

Těmto sekcím jsem se v našem seriálu již věnovali. Vysvětlivky k nim najdete na blogu. Ostatní sekce se pak týkají výhradně biddingu. Pojďme se na ně podívat.

BIDDING, zde provedete globální nastavení napříč celým sortimentem, ale také jednotlivě za kategorie, výrobce či produkty.

TOP PRODUKTY jsou vyfiltrovány do jednotlivých kategorií. Po rozkliknutí vybrané kategorie se vám zobrazí aktuálně nejprodávanější a nejoblíbenější produkty dle dat z Heureky v dané kategorii.

AUTO-BIDDING je v podstatě výpisem produktů aktivovaných do Auto-biddingu. Dozvíte se, jaký je váš aktuální počet produktů v Auto-biddingu či jakou velikost balíčku máte zakoupenou. Velikost balíčku si zde můžete také změnit a to jak pro měsíc stávající, tak pro měsíc následující. Nově přibude i funkcionalita doporučených produktů do Auto-biddingu. Ale nebudeme předbíhat, k auto-biddingu se ještě v našem seriálu dostaneme.

Tak co, už na Heurece bidujete? Nebo jste ještě nesebrali odvahu? Neváhejte a pojďte do toho. Naše biddingové rozšíření pro zbožové srovnávače BiddingManager vám s tím pomůže. A navíc, stojí opravdu jen pár kaček. Neztrácej čas a registruje se ještě dnes.


SERIÁL Seznamte se, BiddingManager: