Seznamte se, BiddingManager! – 8. díl – TOP produkty

Heureka dennodenně aktualizuje seznam padesáti TOP produktů v každé kategorii. Díky tomu mají spotřebitelé lepší přehled o tom, které produkty jsou na trhu aktuálně nejprodávanější a nejoblíbenější. Co z toho vyplývá? Že ze strany e-shopů je zapotřebí těmto produktům věnovat při volbě bidovacích strategií zvýšenou pozornost.


Heureka TOP produkty

Na Heurece najdete nepřeberné množství nejrůznějších produktů, rozdělených do více než 2 000 kategorií. Přesné názvy kategorií jsou dostupné ve stromovém výpisu kategorií, který heureka aktualizuje vždy 1x denně. Každá kategorie zvlášť má pak takzvané TOP produkty.

TOP produkty jsou ty produkty, které jsou v dané kategorii na trhu nejoblíbenější a velmi dobře prodejné. Mezi TOP produkty tedy řadíme nejprodávanější produkty na Heurece. Jak je poznat? Označené jsou zeleným štítkem TOP 1 - 50.

 

Jak rozpoznat TOP produkty

 

TOP produkty jsou denně aktualizovány, a to na základě spotřebního chování všech nakupujících a zájmu o jednotlivé produkty.

TOP produkty v BiddingManageru

Jelikož si uvědomujeme důležitost TOP produktů, respektive sílu jejich vlivu na nákupní rozhodování uživatelů internetu, vytvořili jsme v BiddingManageru samostatnou stránku. TOP produkty najdete v rozhraní našeho bidovacího nástroje pouze u Heureky, a to v rozbalovací nabídce u daného srovnávače.

 

TOP produkty v BiddingManageru

 

TOP produkty se v BiddingManageru filtrují do jednotlivých kategorií. Po rozkliknutí každé z těchto kategorií se dostanete do výpisu produktů, které jsou dle dat z Heureky aktuálně nejoblíbenější a nejlépe prodejné, takzvané “topky”.

Praktickou vychytávkou našeho nástroje je možnost prokliknout se z každého TOP produktu přímo na srovnávač a produktovou kartu výrobku.

 

Proklik z BiddingManageru na Heureku

Bidování TOP produktů

Jak jsme již zmínili v předchozích odstavcích, TOP produkty jsou velmi zajímavým zbožím pro nakupující. Takže se vyplatí věnovat jim v biddingu speciální péči a při výběru bidovacích strategií jim přikládat zvýšenou pozornost.

Nicméně s oblíbeností a prodejností TOP produktů jde ruku v ruce také zvýšená proklikovost, takže počítejte s možným nárůstem nákladů. V extrémních případech mohou TOP produkty utrácet více peněz s menší efektivitou, proto si je pravidelně hlídejte!

Naopak u úspěšných produktů zvolte dostatečně velkou cenu prokliku a udržujte je na bidovaných pozicích. Ideálně si produkty zapněte do auto-biddingu a bidovací automat je na předních pozicích udrží za vás. Počítejte ale s tím, že CPC pro dosažení bidovaných pozic je u TOP produktů často mnohem vyšší než u běžného zboží.

Naše rada na závěr: Věnujte TOP produktům na Heurece dostatečnou pozornost. Nepodceňujte sílu jejich vlivu při rozhodování o tom, kterému produktu dá spotřebitel při nákupu přednost.


SERIÁL Seznamte se, BiddingManager: