Celé léto jsme pracovali na odladění všech nedokonalostí, které po rozjetí nástroje postupně vyplouvaly na povrch. Přidávali jsme nové funkce a rozšiřovali ty stávající, aby byl BiddingManager zase o něco moudřejší. A je tu září. Nový školní rok. A tak i my nastupujeme do školy. Tentokrát v roli učitelů. Připravili jsme si pro vás totiž školení základů BiddingManageru.
Rozjíždíme školení pro uživatele B[M]
Už 25. září v 10:00 v ostravském HUBu odstartuje naše první školení základů BiddingManageru. Za cenu pouhých 299 Kč zjistíte o BiddingManageru úplně vše. Chcete znát fígly, funkcionality a technické vychytávky, které zvednou váš obrat z inzerce na zbožových porovnávačích? Přihlaste se na školení. Jak? Stačí nám jen napsat zprávu a zbytek už spolu domluvíme. Počet míst je omezen a zbývá už jich jen pár.
Školíme i mladé marketéry
Druhou významnou akcí, která nás po prázdninách čeká je Digisemestr. Jedná se o prestižní semestrální studium digitálního marketingu a náš projekťák Michal tam bude mluvit obecně o zbožácích a také o našem nástroji. Řekne vše, co o BiddingManageru ví. A ví toho opravdu hodně, přece jen je to jeho dítko.
Co jsme o prázdninách zlepšili?
Nasadili jsme nový backend, neboli „pozadí“ nástroje, takže B[M] teď běží plynuleji a nezasekává se tolik. K produktům v BiddingManageru jsme přidali tři nové ikonky. Ty vás informují o tom, jestli daný produkt můžete nebo nemůžete bidovat. Ikonky doplňují vysvětlivky, které vám řeknou proč tomu tak je.
Ve statistikách nástroje, konkrétně u Zboží.cz, najdete u produktů seřazených dle dostupnosti a rozdílu v ceně možnost překliknutí do určité kategorie, které Zboží rozlišuje – jde tedy o detail, vyhledávání a katalog. Pokud budete chtít vidět, jak se vám bidují produkty například čistě za detail, přepnete si tabulku do něj. V této souvislosti jsme u Zboží.cz přidali možnost bidovat také kategorie (dříve šel bidovat jen detail a fulltext).
Těm z vás, kteří se s BiddingManagerem seznamovali opravdu poctivě, se mohlo stát, že jste si pro vaše produkty nastavili nespočet strategií jak bidovat a pak jste se v tom postupně začali ztrácet. Proto jsme do nastavení přidali možnost resetovat veškeré nastavení CPC. Hned pod touto možností je pro uživatele, kteří už svůj účet v nástroji mít nechtějí, tlačítko pro deaktivaci celého účtu.
Tak takhle vypadaly prázdniny u nás v BiddingManageru. A jak jste léto strávili vy?
Archiv BiddingManageru