Vylepšený auto-bidding v BiddingManageru vám poradí, které produkty se vyplatí bidovat

Na BiddingManageru makáme do roztrhání těl. Vylepšujeme ho, měníme a rozšiřujeme funkce tak, aby byl jednodušší, rychlejší a hlavně uživatelsky přívětivější. Tentokrát jsme si posvítili na auto-bidding. Tak se pojďme podívat, co vám tahle funkce nabízí nového.


Položky v auto-biddingu aneb box plný informací

Auto-bidding je klíčovou funkcí v BiddingManageru, která se stará o to, aby vaše produkty na zbožových srovnávačích byly vidět na těch správných pozicích.

Abyste měli co nejlepší přehled o tom, kolik produktů v auto-biddingu využíváte, případně kolik byste ještě mohli využívat, přidali jsme nově na všechny stránky určené k bidování (bidding, top produkty, auto-bidding) box plný informací, kterému říkáme “Položky v auto-biddingu”.

 

Stránky auto-biddingu


Jedná se o informace o aktuálním počtu produktů zapnutých do auto-biddingu, o tom kolik produktů ze zaplaceného balíčku ještě nevyužíváte, a jak velký balíček máte. Jen pro úplnost, velikost balíčku určuje počet produktů, u kterých můžete auto-bidding zapnout.

S přidáním informačního boxíku jsem museli udělat ještě jednu malou změnu. Tlačítko filtru jsme přestěhovali na levou stranu, hned vedle globálního nastavení. Filtr je teď mnohem víc na očích, takže byste ho neměli přehlédnout.

Doporučené produkty pro auto-bidding

Nejde si nevšimnout, že součástí informačního boxu “Položky v auto-biddingu” je také zcela nové oranžové tlačítko DOPORUČENÉ PRODUKTY PRO AUTO-BIDDING.

 

Doporučené produkty pro auto-bidding


Co všechno tato nová funkcionalita umí a k čemu je vlastně dobrá?

  • Na základě statistik a bodového skóre za vás vybere nejvhodnější produkty do auto-biddingu, abyste nad tím nemuseli dlouho přemýšlet.
  • Každý den produkty aktualizuje, abyste si mohli být jistí, že jsou tam opravdu aktuálně ty nejvhodnější produkty.
  • Na jedno kliknutí doporučené produkty vyfiltruje na novou stránku, kde s nimi můžete dále pracovat.
  • V bílém kolečku vám vždy ukazuje aktuální počet produktů, které jsou nejvhodnější, tedy doporučené pro auto-bidding.

Je to zkrátka skvělý pomocník, který udělá spoustu práce za vás, aniž byste si museli lámat hlavu s tím, které produkty zařadit do auto-biddingu.

Nové funkce skryté pod tlačítkem VYBRANÝM NASTAVIT

Hromadné vypnutí či zapnutí produktů do auto-biddingu jsme chystali už dlouho. Konečně tedy můžeme říct, že máme hotovo. Dali jsme si záležet a udělali jsme ho ještě jednodušší, než jsme původně zamýšleli.

Tlačítkem VYBRANÝM NASTAVIT nastavíte vše na pár kliků. Stačí když si v rozhraní vyberete produkty, které do auto-bidding chcete aktivovat nebo zvolíte produkty ze seznamu doporučených produktů pro auto-bidding. Pak kliknete na tlačítko VYBRANÝM NASTAVIT a otevře se vám tabulka s nastavením. Tady přejděte k rychlým volbám a klikněte na zelené tlačítko VYBRANÉ ZAPRNOUT DO AUTO-BIDDINGU.

Stejně tak lze rychlé volby využít pro vypnutí produktů z auto-biddingu. Postup je totožný jen místo zeleného tlačítka zvolíte tlačítko červené. No a to je celá věda. Jednoduché, viďte?

 

Vybrané zapnout do auto-biddingu

Zahýbali jsme s auto-biddingem, aby pro vás cesta k lepším výsledkům byla zase o něco snadnější. Každopádně ale se zlepšováky nekončíme a v duchu hesla “Let’s make things better” se vrháme na další modifikace. Máte se na co těšit!