Přehled čtvrtletní e-commerce analýzy, jak si vedla v Česku? Allegro a Kaufland expandují do zahraničí, co tím získají čeští e-shopaři? Nová kampaň Zásilkovny v plném proudu, kde všude ji můžete vidět? Na čínské Temu si posvítí ČOI, čím se bude zabývat? Které online tržiště odstranilo poplatky za prodej použitého oblečení? E-shopy otevírají kamenné prodejny ve velkém, o jaké e-shopy se jedná? Všechny odpovědi a další novinky se dozvíte v článku.
Upgates patří mezi nejrychleji rostoucí e-shopová řešení v Česku. Oproti konkurenčním systémům vykazují klienti Upgates v průměru dvojnásobné roční tržby. Během 12 let chytrého vývoje se z Upgates stala nejpružnější e-commerce platforma. Mezi hlavní výhody Upgates patří velmi široké grafické možnosti, díky kterým si podnikatelé mohou své e-shopy přizpůsobit podle sebe, kompletní multijazyčnost pro zahraniční expanzi a otevřenost systému díky veřejné API konektivitě. Navíc v rámci jednoho účtu můžete na Upgates provozovat více samostatných e-shopů na vlastních doménách.
Kaufland Global Marketplace, jedna z předních e-commerce platforem, se rozšiřuje do dalších zemí střední Evropy. Po úspěšném působení v Německu a od roku 2023 také v Česku a na Slovensku, se tato platforma připravuje na svůj další krok – expanzi do Polska a Rakouska. A vy jako prodejci můžete být už nyní u toho!
Srovnáme.cz je třetí největší a momentálně nejrychleji rostoucí cenový srovnávač v České republice. Na trhu působí už od roku 2006, ovšem na přelomu roku 2021 a 2022 prošel transformací, představujíc novou technologii, majitele a tým, který má ambiciózní cíle a klade velký důraz na zákazníky a jejich výsledky.
More…
E-commerce trendy pro rok 2024, které nesmíte přehlédnout. Začala platit nová pravidla pro poskytovatele online tržišť a digitálních služeb, co to v praxi znamená? Levné e-shopy zahlcují dopravce, jaké to má dopady a kde mají sklady? Jak si vedly české e-shopy v testu logistiky? Udržitelnost vs. Češi, je pro nás rozhodující cena nebo ekologie? Češi mají hračky v oblibě, které nakupují nejvíce? Co je Temu a proč se tam (ne)vyplatí nakupovat? Která online platforma přispívá k raketovému růstu prodejů neznámých značek? Tohle všechno a ještě víc jsme připravili v březnových Trayto News.
S převzetím 95 % produktových popisů od dodavatelů začaly na e-shopu Popron narůstat problémy spojené s nízkou kvalitou a krátkou délkou popisů. Tyto potíže se dále projevovaly i v prezentaci obsahu, který byl výrazně duplicitní s obsahem konkurenčních e-shopů. Jak jsme si se zapeklitým problémem poradili v Xemelu? Zapojili jsme do řešení problému umělou inteligenci, produktová data a naše odborné know-how. Čtěte, jakých výsledků jsme dosáhli.
Na začátku letošního roku představilo Zboží.cz několik klíčových změn, které upravují pravidla pro inzerci. Představujeme souhrn novinek spolu s podrobným vysvětlením toho, jakým způsobem ovlivní vaši inzerci. Jde o zásadní novinky, které vyžadují dodatečnou optimalizaci kampaní na Zboží.cz. Čtěte dál, ať jste v obraze.
Česko ovládla zahraniční tržiště, znáte je všechny? Co je to recommerce, a kteří e-commerce hráči v něm vynikají? Čínský online prodejce ohrožuje české e-shopy, jak se mu bránit? Amazon představil novou AI, co bude mít na starosti? Investice do reklam neustále rostou, kolik za ně utratily přední české e-shopy? Nekalé praktiky při vracení zboží jsou stále častější, jak jim předejít? Přechod e-shopu na open-source systém, co všechno to obnáší? To se dozvíte v našich e-commerce novinkách.
Vlastnictví e-shopu představuje v dnešním digitálním věku klíčový faktor úspěchu pro každého obchodníka. E-shopová platforma FastCentrik přináší řešení, které zjednodušuje tento přechod a vytváří prostor pro úspěšné online podnikání. FastCentrik se zaměřuje na jednoduchost, flexibilitu a přístupnost, díky čemuž se stává ideálním nástrojem pro rozvoj vašeho e-shopu. Společně s námi, odborníky na správu produktových feedů, se vám otevírá cesta k efektivnějšímu a prosperujícímu obchodování na internetu. Tato spolupráce mezi FastCentrikem a Xemelem vám umožní nejen snadno založit a spravovat váš e-shop, ale také zvýšit jeho viditelnost a konkurenceschopnost na trhu.
Shopify patří mezi největší a nejpopulárnější mezinárodní e-shopové platformy. Dokládá to více než 2,2 milionu aktivních e-shopů ve více než 175 zemích. Jeho oblíbenost mezi obchodníky spočívá v jednoduchosti ovládání a snadno přizpůsobitelném designu. Tato globální platforma a její produkty také výrazně zjednodušují expanzi e-shopů na mezinárodní trhy.
Díky obrovské popularitě platformy disponuje Shopify rozsáhlou základnou expertů a partnerů. To obchodníkům umožňuje přístup k nepřebernému množství aplikací, jež rozšiřují již tak široké možnosti platformy Shopify. Jednou z aplikací, která se nedávno připojila k této rozmanité nabídce, je náš Xemel – Generátor feedů. V další části článku se podíváme na to, jaké možnosti a výhody tato aplikace přináší do světa e-commerce.