Bidovací nástroje a automaty. Jak si vybrat ten správný?

Nabízíte váš sortiment na porovnávačích zboží? Výborně. Teď je třeba zajistit, abyste se na zbožových srovnávačích zobrazovali co nejvíce času, protože kdo není vidět, ten neprodává. Abyste nemuseli několikrát denně ručně přeceňovat CPC u stovek až tisíců produktů, existují nástroje, které vám pomohou udržet se na nejvyšších pozicích. Dokonce jsou schopné vám naboostovat obrat. Mezi nástroji je ale spousta rozdílů, které na první pohled nejsou vidět. Jak si z široké nabídky biddingových automatů vybrat?

Přečíst více

PŘÍPADOVKA: Performics a BiddingTools – Autobidding, jako zpestření cvičebního plánu i cesta ke zvyšování výkonu

Každý dobrý trenér hledá způsoby, jak zvyšovat výkon svých svěřenců. Hledal ho i Marek Neufus z agentury Performics, který spravuje zbožové porovnávače pro e-shop Bodyworld, a rozhodl se zpestřit cvičební plán e-shopu intenzivním autobiddingem. Jak se automatické bidování odrazilo na výkonech Bodyworldu?

Přečíst více

Tak se dělá praxe

Studenti Ekonomické fakulty VŠB už nemusí plakat, že se jim nedostává praxe. Společnost BiddingTools to zařídila a pozvala je do bidovací hry Bidding[Manager]School. Já jsem bidovací výzvu přijala taky a paralelně s ní absolvovala i stáž právě v BiddingTools. Jak jsem si vedla ve hře i na stáži, a jak se bidování v praxi líbilo ostatním studentům?

Přečíst více

1 2 3 4 10