Jak upravit nabídku produktů na Heurece, abyste maximalizovali návštěvnost e-shopu

Skvělá nabídka bez spuštěného biddování je jako auto bez dvou kol. Nemůže využít svůj potenciál naplno. Biddování nekonkurenceschopných nabídek zase zbytečně zvyšuje průměrné náklady bez efektu na obrat. Přišli jsme na to, jak vybrat ty správné produkty k biddování a hlavně, jak ostatní nabídky produktů upravit, abychom maximalizovali návštěvnost e-shopu. Držte si klobouky, přichází biddovací revoluce!

Přečíst více

HOHOHO! Milé e-shopy, jsou tady Vánoce.

Ježíšek má svá vlastní kouzla, která mu pomáhají rozvézt všechny dárky po celém světě během jediné noci, takže se nemusí na Vánoce chystat s extra předstihem. E-shopový Ježíšek tato kouzla bohužel neovládá, proto jeho přípravy trvají o dost déle a pro mnohé e-shopy jsou již v plném proudu. Jaké konkrétní kroky během příprav podniknout a na co si dát pozor?

Přečíst více

1 32 33 34 35