Přestalo vám Zboží.cz měřit hodnotu konverze? Zbystřete!

V posledních týdnech jste na Zboží.cz mohli zaznamenat výpadek v měření obratů – a to i zpětně až k 1. 8. 2016. Pokud se to týká také vašeho e-shopu, zbystřete, pravděpodobně nezasíláte v konverzním kódu proměnnou totalPrice, kterou Zboží nově k uvádění „Hodnoty konverzí“ ve statistikách požaduje (s původním výpočtem, který pracoval s cenou u nabídky už Zboží.cz nepracuje).

Přečíst více

ShopCamp 2016

22 přednášek, 8 workshopů, 1 den. Shlédnout všechno se prostě a jednoduše nedalo. Proto přinášíme souhrn toho nejzajímavějšího pro váš on-line byznys.

Přečíst více

Jak upravit nabídku produktů na Heurece, abyste maximalizovali návštěvnost e-shopu

Skvělá nabídka bez spuštěného biddování je jako auto bez dvou kol. Nemůže využít svůj potenciál naplno. Biddování nekonkurenceschopných nabídek zase zbytečně zvyšuje průměrné náklady bez efektu na obrat. Přišli jsme na to, jak vybrat ty správné produkty k biddování a hlavně, jak ostatní nabídky produktů upravit, abychom maximalizovali návštěvnost e-shopu. Držte si klobouky, přichází biddovací revoluce!

Přečíst více

1 35 36 37 39