Rubrika: Případové studie

Popron: případová studie

Jak jsme v Xemelu vyřešili problémy s produktovými popisy pro e-shop Popron 

Šárka Dzidová

S převzetím 95 % produktových popisů od dodavatelů začaly na e-shopu Popron narůstat problémy spojené s nízkou kvalitou a krátkou délkou popisů. Tyto potíže se dále projevovaly i v prezentaci obsahu, který byl výrazně duplicitní s obsahem konkurenčních e-shopů. Jak jsme si se zapeklitým problémem poradili v Xemelu? Zapojili jsme do řešení problému umělou inteligenci, produktová data a naše odborné know-how. Čtěte, jakých výsledků jsme dosáhli.

More…

GREJT: AI GENEROVANÉ PRODUKTOVÉ POPISY

Jak jsme e-shopu GREJT.sk ušetřili 739 000 Kč pomocí AI generovaných produktových popisů

Šárka Dzidová

Slovenský e-shop GREJT stál na začátku naší spolupráce před problémem, který byl zdánlivě neřešitelný a potýká se s ním nejeden e-shopař. Problém spočíval v nekonečném kolečku práce a ručního vytváření produktových popisů u dynamicky se měnícího sortimentu. Brigádníci měli práce nad hlavu, často přišla vniveč a nikdy nebylo hotovo. Naštěstí se e-shopařům spolu s rozvojem umělé inteligence otevírají úplně nové možnosti automatizace práce. My jsme v Xemelu nelenili a vytvořili jsme na bázi umělé inteligence šikovný nástroj, pro který je tvorba kvalitních a originálních produktových textů doslova hračka. Čtěte příběh GREJTu o jeho cestě za úsporou 739 000 korun a 7 333 hodin manuální práce.

More…

Jak vyzrát na nové fungování Zboží Inzerátů (aka produktová inzerce na Seznam.cz)

Marek Moravec

Už více než měsíc jsou Produktové inzeráty Skliku nahrazeny Zboží inzeráty, které by měly vašemu e-shopu díky lepší relevanci a vyššímu pokrytí doručit více relevantních návštěvníků. O tomto jsme informovali v minulém článku. Nyní se podíváme na to, jaké má po sjednocení inzerce e-shop možnosti bidování jednotlivých zdrojů návštěvnosti. V druhé části článku se pak zaměříme na to, jaké výsledky sledujeme u našich BiddingTools klientů.

More…

Heureka sází na Marketplace, jaký to má vliv na PPC režim a bidding?

Šárka Dzidová

Kroky Heureky už nějakou dobu postupně směřují k čím dál větší propagaci Heureka Marketplace (dříve Heureka Košík). V březnu došlo v Heurece ke změně, která poměrně zásadně ovlivňuje nákupní chování návštěvníků Heureky. Pojďme se společně podívat na to, o jakou změnu jde a jaký má vliv mimo jiné i na PPC režim a bidding.

More…

Case study: Vliv pandemie na nákupní zvyklosti Čechů 2020 obrázek Trayto blog

CASE STUDY: Vliv pandemie na nákupní zvyklosti Čechů v onlinu ve 2020

Marek Moravec

Rok 2020 byl plný změn, zákazů, příkazů a nejrůznějších omezení. Situace se mnohdy měnila opravdu bleskově. “Co platí dnes, nemusí platit zítra,” jako by si řekla vláda. Na tyhle změny samozřejmě byli nuceni reagovat také spotřebitelé. Velkým způsobem se měnily nákupní zvyklosti populace. Částečně z nutnosti, protože zboží ve spoustě segmentech najednou nebylo dostupné v kamenných prodejnách, ale také v důsledku strachu, zhoršení ekonomické situace a nejistoty. More…

Obrázek případové studie e-shopů na Heureka a Zboží.cz

Jak se e-shopům dařilo na Heurece a Zboží.cz ve 2020

Šárka Dzidová

Rok 2020 byl pro naše e-shopy v mnoha ohledech rekordní a částečně k tomu také přispěl významný celkový růst e-commerce v důsledku pandemie. V tomto článku vám představíme, kolik jsme na zbožových srovnávačích pomohli všem našim klientům díky biddingu ve 2020 vydělat a kolik jsme přitom utratili na kreditu. V druhé části se podíváme, jak si v roce 2020 vedla část z nich (154 klientů) na české Heurece.cz  ve srovnání se Zboží.cz.

More…

PŘÍPADOVKA: Svěřili bidding na Heureka.cz a Zboží.cz profesionálům a po pěti měsících jim objednávky samy skáčou na udičku a obrat roste

Krystian Szynder

Jak chytit rybu a co si vzít s sebou k vodě se dočtete ve stovkách článků na netu. Jak ale chytit rybáře a ještě ho přimět k nákupu v konkrétním e-shopu? Na to jsme museli přijít sami. K ruce jsme měli náš chytrý bidovací nástroj Bidding[Manager] a sadu bidovacích strategií. Revíry byly předem dané – Zboží.cz a Heureka.cz – a nakonec jsme v nich v meziročním srovnání nachytali v průměru až o 47 % víc objednávek.

More…

PŘÍPADOVKA: Jak ve 4home odložili excelovské reporty i kalkulačky a přenechali bidding robotovi

Krystian Szynder

Přesně takový je příběh společnosti 4home, která už od roku 2004 přináší originální a praktické zboží pro dům, byt i zahradu. V jejich e-shopu si zákazníci z pětí zemí Evropy denně vybírají bytový textil a dekorace, vybavení do kuchyně nebo techniku na zahradu či do dílny. A produktů v nabídce mají tisíce, takže odbidovat takový objem sortimentu ručně je pořádná šichta.

More…

PŘÍPADOVKA: Inzerce na zbožácích je boj, který BiddingManager vyhrává. Bez ohledu na segment, ve kterém obchodujete

Krystian Szynder

Inzerce na zbožových porovnávačích je nikdy nekončící boj. PPC aukce o přední pozice, ať už na detailu produktu, nebo ve fulltextovém vyhledávání, se odehrávají takřka v reálném čase. Hodnoty ceny za proklik, které v jednu chvíli nastavíte, už třeba za hodinu nestačí. Je to prostě nelítostný souboj o pozice a zákazníky. Proto čím dál víc e-shopařů využívá automatizované bidovací nástroje. A také proto se čtyři e-shopy Ruzovyslon.cz, Mujandilek.cz, Prirodnilekarna.cz a Charisma-shop.cz rozhodly vyzkoušet BiddingManager – naše biddingové rozšíření pro Zboží.cz i další srovnávače. Vyplatilo se?

More…

PŘÍPADOVKA: Performics a BiddingTools – Autobidding, jako zpestření cvičebního plánu i cesta ke zvyšování výkonu

Profilový obrázek

Každý dobrý trenér hledá způsoby, jak zvyšovat výkon svých svěřenců. Hledal ho i Marek Neufus z agentury Performics, který spravuje zbožové porovnávače pro e-shop Bodyworld, a rozhodl se zpestřit cvičební plán e-shopu intenzivním autobiddingem. Jak se automatické bidování odrazilo na výkonech Bodyworldu?

More…

Newsletter

KONTAKT

+420 800 77 99 77
PO – PÁ: 8:00 – 16:00

info@trayto.com

ADRESA

trayto a.s.
Janáčkova 3277/22a
702 00 Ostrava
Ukázat na mapě